Gå til innhold

Hjelp... snur seg på magen i søvne.. 5 mnd... Hva skal jeg gjøre?!? Håper på svar!!!! Takk!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snur seg på magen om natta.. snur han over.. men han vrir seg tilbake med en gang.. Sovner ikke på magen da.. men vrir seg over etter hvert.. Og hvis jeg legger han tilbake.. så må jeg gjøre det flere ganger.. og da våkner han til slutt.. men får liksom ikke helt roa over meg når han ligger på magen!!!!

HJelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naar dem snaur seg selv er det bare aa la dem ligge. Du kan ikke drive aa snu ham hele natten.

Men det heter at det ikke er farlig naar dem kan snu seg selv saa bare sov du !!!!

Skrevet

men hva med krybbedød da?... har nesten ikke sovet de tre siste nettene... for jeg har snudd han tilbake.. men han snur seg ¨på magen igjen.. og sånn fortsetter det til han våkner.. og når han da sovner igjen.. våkner han hver annen time.. pleier å sove ca 7 timer i strekk..

men er såå engstelig.. får liksom ikke roa i meg!

Skrevet

Faren for krybbedød er størst de første mnd, den er sterkt avtagende mot fire mnd alder. Har en venninne som alltid legger babyen på magen, det har hun gjort siden hun var fem mnd gammel og snudde seg selv. Tror ikke det er noe farlig jeg.

Skrevet

snur de seg selv, er de sterke nok ang krybbedød fikk jeg beskjed om, likevel kan man alldri bli sikre nok hehe. Ønsker jo ikke at noe sånt skjer.

Hvis du ønsker å ha han likevel på ryggen, kan du kjøpe en babysafe! Er ikke HEEEELT sikker på om det er det det heter. Det er en drakt du kler på barnet som holder barnet på plass ved hjelp av en strikk som går fra ene enden (på siden av drakta), rundt under madrassen og festes på andre siden av drakta. Barnet kan snu seg på siden, men ikke helt over.

Skrevet

Jeg vet at det finnes en slags drakt/sele som du kan legge barnet i når det skal sove, som gjør at det ikke har mulighet til å snu seg helt rundt. Ser nesten ut som en slags nattkjole med klips på sidene til å feste i sprinkelsengen. Den er ikke ubehagelig for barnet å ligge i, den hindrer bare barnet å snu seg i søvne...

MEN jeg vet dessverre ikke hva det heter, eller hvor man får kjøpt det...

Lykke til!

Skrevet

men han er ikke så flink til å snu seg tilbake da.. klarer det innimellom.. men sier jo fort ifra da.. og er veldig sterk i nakken..

Skrevet

Vi har nattsele på vår lille orm vi...han makker seg og vrir seg sånn i søvne at vi må ha det for å holde han på plass. Den selen er så lang at han kan ligge på siden, men han kan ikke snu seg over, den kan også kortes inn om man vil.

Skrevet

får disse draktene i alle babybutikker...

Skrevet

Der ble jeg ikke anonym nei.. men spiller ingen rolle! =)

babysafe.. syns det virker så ille med sånn pose.. også er det jo varmt med det nå.. hm.. *gni seg i huet å undre hva jeg skal gjøre*

Skrevet

Det var en slik nattsele jeg mente, tror jeg...Hvor får man kjøpt det?

Skrevet

Jenta mi på snart 7 mnd har snudd seg lenge, både hit og dit, men det bekymrer jeg meg ikke over. Hun får sove i akkurat den stillingen hun vil.

Skrevet

Vesle er en veldig urolig sover og hun får sove akkurat som hun vil:)

I natt hadde hun snudd seg feil vei i senga og lå på magen, oppå helseteppe og dyna som jeg hadde rullet sammen bunn av senga...

Skrevet

Enig med honningmelon og tillab *og lille Embla+pp*

La babyene sove akkrat slik de vil. Hadde dere likt å bli "bundet" fast til sengen?? Tenk så fortvilet de blir hvis de prøver å snu seg.....men "sitter" fast. Nei, her er det slik at babyen vår får sove slik han selv velger. Jeg legger han på ryggen.....men lar han bevege seg fritt i søvne. Ikke bli helt hysteriske, da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...