Gå til innhold

Hvilken er best? Djurs sommerland eller fårup sommerland?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legoland er veldig lite for de små på 1-2 år, man må passe på de små hele tiden, selvsagt passe på de som er større også, men vil etter det naboen fortalte si at det var bare stress og dra til Legoland med en liten. Ville nok utsatt det til barnet var rundt 5-6 år. Har ikke vært i djurs sommerland og heller ikke Fårup, men av de vi vet om som har vært der så har de fleste syns Djurs var kjempebra!

Har vært i fårup jeg, og syns det var kjempebra. Var badeland der også. Syns det var veldig oversiktlig og greit der, og mye å finne på. Er enig med dem som sier at Legoland kanskje er litt bortkasta for så små barn som du har.

Har vært i alle tre flere ganger!! Og anbefaler deg å ta med familien i Fårup sommerland. Desidert best synes jeg.

Ta med dere grillmat også, for gode muligheter til å sette seg ned ved diverse griller og spise medbragt.

Og for all del, ingen av dere må glemme badetøy. Beste badelandet jeg har vært i. Noe gøy for alle aldre. Jr. badeland, diverse sklier for alle aldre.

Åh, fikk jeg lyst til å dra selv...men får ikke ferie iår *hulk*

Annonse

jeg og typen var på djurs i 2003 og der var det helt topp! Har ikke vært på fårup da så kan ikke uttale meg om det... Legoland har jeg vært i en gang når jeg var 5-6 år å da var det gøy... men vet ikke om jeg hadde likt det like godt om jeg var 1-2 lissom...

Jeg har hus 15 min fra fårup og er der ofte, kan anbefale det på det sterkeste:)

Ekstra fint når man har med sånne små er at man kan ta "tog" fra stasjon til stasjon fremfor å måtte gå over store avstander. Også er selvfølgelig toget en opplevelse i seg selv, samt at man får en veldig god oversikt over parken dersom man starter dagen med å ta toget en runde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...