OnlyMe Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 ER SÅ LEI... Vil ha noen fine sommerklær, som er gode å gå med, billige og som ikke er full av blomster/prikker/striper osv... Hvorfor ikke tynne sommer gensre for oss som er gravide? Liker vanlige gensre, ikke ting med blonder osv på, men ser nesten ut som om at skal man ha vanlige gensre, så man bestille på nettet med trykk. Hva sier dere? Noen som har funnet det i butikk? NEI, finner ikke nos særlig på hm,kappahl,lindex,cubus og de butikkene:(
mamma&urokråka Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg bestiller på nettet jeg. H&M har mye større utvalg der. og Ellos har mye fint, LaRedoute (men de er litt dyre da...) Det tar jo litt tid før klærne kommer, men det er jo bare å sende de tilbake hvis de ikke passer. Trenger ikke å kjøpe mammaklær enda så vet ikke om noen andre butikker. Lykke til med handlinga
Karma! Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 jeg har kjøpt alle mine på vera moda mange fine der- er ikke så dyrt heller- de har masse fint synes jeg da =)
Tulletutta Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Moten i år er jo kjoler og genser som er festet under puppene så eg har kjøpt noen sånne kjoler og dei rekner eg med kan passe lenge. vil være 7 mnd på vei når sommeren er slutt. Kjøper og t-sjorter meg god strekk i og i ein str for størren enn vanlig sånn at dei går lenger ned på hoftene. Passer ypperligt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå