Gå til innhold

Anbefalte innlegg

blir helt oppgitt jeg. Har to jobber i kommunen som tilsammen er 100%. Har hatt det de siste 4 årene. Aldri vært sm, men nå ble jeg det, 9 uker før permisjonen startet. Er nå gått ut i perm, men har ikke fått et rødt øre i sykepenger. Ringt å mast masse, først var det legen som hadde fylt ut feil. så det ble mye knot. Så har jeg to lønnsansvarlige da jobbene mine ikke er i samme instutisjon i kommunen. Den ene er nyansatt og det viste seg at hun faktisk ikke kunne systemet i det hele tatt... så de måtte få inn hun som hadde jobben før for å gjøre jobben hennes. Men hun kunne bare gjøre det 1 gang i mnd. den andre jobben min sendte meg sm i retur.... og påstod at hun hadde prøvd å ringe meg mange ganger... noe jeg ikke har noe anrop fra. Hun hadde gjort feil, hun skulle jo sende den til lønnskontoret i kommunen. Så jeg måtte sende den tilbake til henne.

Og nå på fredag fikk jeg en slipp om utbetaling på 2000 kr for hele sm perioden min... glimrende!! så nå midt oppi varmen og eksamen må jeg finne ut hvem som ikke har gjort jobben sin... Blir så forbanna!!! for et drittsystem. Man må jo kjempe med alt man har for å få de pengene man har krav på. Har virkelig ikke energi til dette nå. Men jeg er jo avhengig av å få inn noe mer penger nå.... Dette ble langt.. måtte bare blåse ut frustrasjonen, skal ringe på mandag....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9546245-herregud-for-et-system/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...