Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er litt utafor om dagen, merker behovet for voksenkontakt er større nå når jeg er hjemme med snuppa..Mannen jobber og er sikkert litt sliten når han kommer hjem, har en salgsjobb, og snakker masse med mennesker i løpet av dagen....MEN Synes han virker totalt uinteressert og uengasjert når vi er sammen. Hvis ikke jeg åpner munnen, kan det være stille mellom oss i lengere perioder....Ellers føler jeg at snakket mitt er babbel i hans ører:( Snakker dere sammen ? og er det mest "praktisk" snakk...
Mamman til M&E Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Vi snakker heldigvis mye sammen. Han mobber meg litt nå om dagene fordi jeg bare snakker om lillegutt da :-) Prøver å skjerpe meg da jeg vet at han har rett. Spør han derfor hvordan han har hatt det på arbeid etc for ikke å glemme at også han har hatt en dag det kanskje er verdt å fortelle om. Spør mannen din om han synes du babler for mye om babyen (det gjør jeg) og snakk ut om hvordan dere opplever det og hva dere kan gjøre for å bedre forholdet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg skulle gjerne snakket mer med samboeren min. Det blir mye praktiske ting, mye kjefting (dessverre fra min side) og masing. Vi har i det siste snakket en del om dette for å prøve å få det bedre. Jeg opplever det ofte som at han kommer hjem, setter seg ned foran TV eller data også er det stille... Jeg kan ikke vite hva som funker for dere, men i vårt tilfelle merker jeg det blir bedre hvis vi drar ut sammen (det blir oftest til en av besteforeldrene siden babyen er så liten) for da kan han ikke sette seg foran dataen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå