Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 jeg pleier å ta med meg min 6 mnd gamle sønn i badekaret. Når er det på tide å slutte med det? 1 år?
mumbo Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Vet ikke når, men ingen grunn til å slutte ved ettårsalderen i hvert fall. Nakenhet er helt naturlig for små barn, det gjør ingen ting.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor slutte med det?????????????? Sier som mumbo: Nakenhet er helt naturlig! Blir helt skremt av sånne spørsmål, jeg....hvis ikke mumbo og jeg har misforstått innlegget ditt helt da.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Datteren min på 5 nå bader ikke noe særlig med pappa nå.. Det ble veeeldig mye prat om tissemannen osv..
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Jeg var vant til å se mine foreldre nakne da jeg var liten, samme med lillesøsteren min. Men guuud hvor flau jeg ble da jeg 10 år gammel hørte lillesøsteren min si under middag med pølser "Denne pølsa ser ut som tissen til pappa". Og jeg hadde selvsagt venner på besøk som hørte alt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå