Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har vært sykemeldt fra uke 12 og er nå i uke 29 begynner å bli sinsykt lei. siden jeg har en cyste i hode som gir komplikasjoner (ingen søvn, oppkast hver dag fler ganger for dagen, svimmling, besvimelse osv.) med andre ord full rulle..... Gr på kontroll til sykehuset, og den faste legen min sier vi kansje må ta baby tidligere (ca 1mnd) med keisersnitt... Men nå har jeg vært hos en annen lege (min er på ferie) og da jeg spurte om dette med keisersnitt. hisset legen seg opp og dro meg med til føden for å se en "gjennomsiktig" baby! Dette er IKKE noe jeg har mange planer om og nektet! jeg vil jo ikke se hvordan en baby født i uke 29 ser ut når det er snakk om å ta min 3-4 uker før tiden! Det kan vel ikke sammenlignes kan det vel? Han sa også at de ikke skulle ta babyen tidligere, men legen som er ansvarlig for cysten sier vi må ellers kan jeg dø, og den faste baby legen sier at vi KANSJE må ta han tidligere... Så her er jeg. sykemeldt, forvirret og tiden går fra meg uten at jeg blir noe klokere! Driver sykehuset å forvirre dere og? har dere opplevd noe lingnende? Noen som sitter på noe gode råd til en førstegangsfødene mor? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9545974-sykehuset-forvirrer-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå