Gå til innhold

Mens etter kjemisk graviditet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Au da... Sju uker?!? Jeg som hadde håpet vi skulle rekke et fryseforsøk før sommerferien. Æsj. Nå ble jeg litt lei meg. Jeg har vært litt heldigere enn deg; slapp iallefall utskrapning... Så jeg får krysse fingrene for at det går fortere (den må komme denne uka for at løpet ikke skal være kjørt).

Men takk for ærlig svar iallefall!

Tror det er veldig individuelt og forskjellig fra gang til gang.

Etter en MA tok det ca.5 uker etter utskrapning før jeg fikk mens, men etter kjemisk har det kommet mye raskere.

Den ene gangen en uke etter positiv test, men nå sist gang kom den dagen etter positiv test, enda hcg fortsatt steg.....

Håper den kommer i løpet av uka da, så du rekker det!

Vet hvor kjedelig det er å vente....har nettopp hatt en kjemisk selv og pga. ferie må vi vente til august. Er jo ikke så lenge til, men kjedelig uansett :(

Lykke til!!!

Ahhhh. Kanskje jeg har vært litt uklar. Mens etter den positive testen kom etter 1 uke, men det er altså neste mens jeg venter på. Som jeg trodde ville komme som i normal syklus på 28 dager +/-. Har "bare" gått 31 dager nå, men så lang syklus har jeg aldri hatt.

Annonse

Da krysser jeg fingrene og håper! De sa innen midten av juni, og det er ikke før den 15. ... Håper inderlig jeg slipper å gå hele sommeren og vente på fryseforsøket vårt.

Skal du i gang nå før ferien også? I så fall håper jeg det ordner seg for deg også!

Nei, dessverre :(, blir ikke før etter ferien for min del, rekker det ikke pga. ferie på sykehuset. Hvis mensen er i rute kommer den i månedsskiftet juni/juli. Blir mest sannsynlig innsetting i midten av august hvis jeg er "i rute".

Regner med å måtte ta noen prøver i løpet av sommeren pga. at jeg har testa positivt de tre siste gangene, men det går galt etterpå.

Håper bare at prøvene ikke vil forsinke august forsøket....

Krysser fingrene for at du får et forsøk før ferien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...