MissUnderCover Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 når begynner de små og smile ordentlig? ikke sånn jeg må på do smil:)
Jeinta78 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Første ordentlige smil fikk jeg etter ca 3-4 uker. Ganske sjelden i begynnelsen, men så oftere og oftere. Latter kom ved ca 4 mnder.
snartmammapåny Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 mener han var rundt 3 uker da jeg så det første skikkelige smilet. Latteren begynte å komme uken etter det første skikkelig smilet. Og nå ler småen så han nesten ikke får puste når han først setter igang. Han har nå blitt 7 uker. Det står her inne på dib at de begynner å smile i 44.-45 svangerskapsuke. Altså er barnet født for termin så smiler det senere enn et barn som har gått over tiden...
Na`is`vi`mi` Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 jenta vår var kun 2 uker når ho smilte 1.gang. Det var garantert et smil....(har 4 barn og veit godt ka et "aua magen-smil" er..hehe.. Jenta vår var født på overtid.. om det har nåke å seie,det aner eg ikkje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå