Gå til innhold

skulle egentlig hatt ks på mandag..pga fødselsangst...

Anbefalte innlegg

men veene begynte på onsdagsmorgen;)

15timer etterpå var verdens vakreste jente kommet til verden på normal måte:) var en kjempefin fødsel, og ikke så vondt som jeg hadde trodd:)! er så glad at jeg fødde normalt... var oppe og gikk rundt med engang nesten etter jeg hadde fått henne.. fikk en tidlig epidural og den tok nesten all smerte!! i hvertfall toppene på de verste riene...

når riene ble vondere,og epiduralen ikke virket så veldig lenger,var jeg så heldig at jeg fikk fødsels spinal, den gjorde susen:) merket ikke pressveene engang!!!! var kanskje en time av hele fødselen som var vond, men herregud skulle gjort alt om igjen på flekken!!:o)

alltid vært redd for fødsel,det har vært min største frykt,men nå er jeg ikke redd lenger nei!!!!! og vil gjerne ha flere barn!!!!

er så glad:):):):):):)

Fortsetter under...

hei!

jeg fikk en tidlig epidural som virket så bra, at jeg bestemte meg bare for og føde normalt.. er så rart når man er oppe i det, bryr seg ikke på en måte... skulle med glede gjort alt om igjen jeg!!!!:o)

når epiduralen ikke virket stort lenger og det var tid for og presse, da fikk jeg en føde-spinal som gjorde at jeg var så nummen nedentil at jeg ikke merket at jeg trykket henne ut... var så fantastisk og føde at jeg griner bare jeg tenker på det.. trenger ikke være smertefullt! det var jo jeg så redd for, men all honør til sille og dyktige jordmødre på fredrikstad sykehus! <3 <3 <3

gleder meg til neste fødsel:O)

hei..

jeg har termin 10 oktober. og dette er mitt andre barn. jeg fødte vanlig første gang. men fikk ikke føde-spinal. er dette noe jeg kan be om å få.. gruer meg sinnsykt mye allerede.. og det er kun når ungen er nede og skal ut det gjør så utrolig vondt husker jeg.. det sprengte som f... og det klarer jeg ikke tenkte på.. var akkurat med på en fødsel der min vennine fødte og det brakte frem angsten i meg.. uff... gratulerer forresten.. :)))

Annonse

hei:)

ja det kan du be om,det er ganske nytt,men du kan få det:)

det er samme bedøvelsen som ved ks, du blir helt nummen :) jeg merket ikke pressveene engang jeg:) men den varer max i to timer,så kan bare settes mot slutten av fødselen:) fødselen min varte litt lenger enn de beregna,men allikevel så var jeg nummen nedentil så gjorde overhode ikke vondt når babyen kom ut.. jeg er ikke redd for og føde lenger så lenge jeg kan få den spinal bedøvelsen,beste jeg har kjent i hele mitt liv:) hihi

hvilket sykehus skal du føde på?

bare spørr om du lurer på mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...