Gå til innhold

Tror ikke den lever! :(


Lukkelukken og bebibror

Anbefalte innlegg

Jeg har en steeerk følelse av av bebisen ikke lever. Hva er symptomer på MA?

 

Har ikke blødd noe, men har liksom nesten mistet alle symptomer! =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff fælt å gå rundt å tro sånt.Ring jordmoren imorgen å fortell henne at du er bekymret,kan jo hende du får komme på UL.

hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 uker :)

 

Har bare vært hos legen en gang enda. Men i dag når jeg våknet fikk jeg en sånn sterk følelse av at det er dødt inni der =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring å hør om du kan få komme før pga at du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja d bør du få :) lykke til..d er nok bra me den lille skal d se,er mange som føler d slik av og til uten a d betyr at noe er galt :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!:)

 

Jeg er 12+0 i dag, og derfor min siste dag her inne:)

Ville bare si at helt fra 6 uke var jeg syyyykt kvalm og trett, hadde eksamen midt i denne tiden så det forsterket nok det hele , men når jeg kom i uke 11 sa kvalmen takk for seg. jeg har lest litt rundt omkring, og det er helt normalt at man mister litt symptomer i denne tiden uten at det skal være noe galt.

 

En mager trøst for meg er at jeg er fortsatt sår på brystvortene, småuggen på kvelden (ikke direkte kvalm, men uggen..), drømmer syyyyke drømmer (husker vanligvis ikke mine drømmer), kjenner stikkinger nede på sidene.. jeg har heller ikke blødd...

jeg tror kroppen ordner opp hvis det viser seg at den lille spiren skal være død inne i magen..

 

Jeg vil også påpeke at jeg tippper det er oftest de som har opplevd SA og MA som oppsøker disse sidene pga de trenger trøst og behov for å snakke med andre som opplever det samme..derfor virker det som det er utrooolig mange som er gravide opplever dette!

 

Nei, nyt graviditeten og stol på kroppen deres...selv om det kan være litt vanskelig til tider:/

 

varm klem til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig..som nevnt her og miste symptomene rundt uke 11 -12..jeg gjorde det selv..plutselig var all kvalmen borte det var såå deilig..det går nok bra skal du se :-) Ta kontakt så du får ul så du kan roe deg med deg og nyte tiden videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, denne hjalp ganske :)

 

Jeg har ikke vondt i puppene får jeg tar skikkelig i dem, derfor er jeg redd da =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det akkurat slik som deg i min 11.uke. Dro til legen og sa at jeg ikke følte meg gravid lengre..Puppene var ikke ømme og jeg var ikke så trøtt lengre. Han gjorde ultralyd og det stemte. Fosteret var dødt, kanskje i uke 7-8-9 en gang,men jeg blødde ikke. Det rare var at jeg allerede visste det.

Mener ikke å skremme deg altså! Det er helt normalt at symptomene avtar i uke 11! Og i de aller fleste tilfellene er jo alt som det skal.

 

Krysser fingrene for deg, la oss høre hvordan det har gått.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne hadde MA i uke 10. Merket ingen ting (ikke smerter eller blødning), men symptomene ble borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...