Gå til innhold

Over her Miraculix....Her er jeg...=o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja kanskje lage en egen tråd??

Legger inn siste svaret fra meg, vet ikke om du så det...menmen

mmm..Kan nok være at den kjemiske graviditeten kan ha spolert litt ja...

Ja, synes det blirm riktig å regne ut i fra den normale syklusen du har hatt...Hva ble terminen da?? hehe...

Har vært innom Babyverden jeg også..Så la inn riktig der da...så hvis det blir riktig med tanke på EL så har jeg en syklus på 25 dager??!! blir ikke det litt for kort da??

Vel fikk termin den 1/3 da...hihi..."I dag er det 10. juni, og du er på dag 15 av syklusen. Det er 3 dager siden eggløsningen, 7. juni, og 10 dager til en graviditetstest kan være positiv."Så tester vel på bursdagen min den 22, er såå spent, men tror ikke det har klaffet..sex Ca to dager før EL...

Håper hu TR holder seg unna hos deg nå..ddette fortjener du..=o)

Krysser fingrene...

Svar på ditt siste innlegg:

ja kjempe deilig ute, men har ennå ikke dusjet, så orker ikke å gå ut riktig ennå...Dessuten prøver jeg å gjøre litt lekser...Dritt...Men kjedelig å ikke ha noen veranda...Tror ikke jeg ville ha klart meg uten,..

Uff, stakkars...Ikke godt med tannverk nei, Men nå er jo klokka såpass at det burde vel være trygdt å vekke han...Kan jo bare si at du ikke vil at han skal sove bort dagen...hihi...blir sikkert ikke sur=o)

Sånn nå er vel alt svart...Tenkte på ny tråd sånn at andre kan svare på din tråd...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nå 4 uker og 2 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 25. mai, 2007

Hjertet begynner å slå: 19. juni, 2007

Embryoet beveger seg: 13. juli, 2007

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 20. juli, 2007

Alle indre organer er ferdig formet: 20. juli, 2007

Risikoen for spontanabort avtar: 3. august, 2007

Kvalmen avtar for de fleste: 10. august, 2007

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 17. august, 2007

Fosteret svelger og tisser: 31. august, 2007

Tid for ultralyd: 7. september, 2007

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 14. september, 2007

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 28. september, 2007

Fosteret begynner å høre: 19. oktober, 2007

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 16. november, 2007

Mange fostre legger seg med hodet ned: 21. desember, 2007

Svangerskapspermisjonen begynner: 27. januar, 2008

Antatt termindato: 17. februar, 2008

Hehe.. Det er 35 dager syklus:-)

Skrevet

25 dager er vel egentlig greit, i og med at 28 regnes for å være "normalen" - er det ikke sånn det er da? Heldig som har litt kort da, føler jeg må vente i evigheter jeg, med min lange syklus!!!!

Hadde det ikke vært moro om vi kunne kommet oss inn på 1.tri nå da, fysj har vært for lenge på BliGravid nå syntes jeg!!!! Selv om det er koselig her å da:-)) 2 dager før el, er jo helt knall!!! Jeg forstår ikke hvordan vi skal ha fått det til å klaffe denne pp uannsett jeg, har ikke vært så mye action her, men litt har det jo blitt da, så kanskje j er heldig :-)

Skrevet

Tja, ville ha følt meg litt bedre med 28 da...vet jo ikke helt sikkert at det er 25 da...kan jo være 28 og lang lutealfase...håper det..er jo den som er kritisk da...FF sa at lutealfasen min var på 8 dager, og det er jo for lite...menmen, blir spennende å se...

Hadde vært drit kult...hehe...har ikke vært her så lenge da, så gjør ikke om jeg blir her noen mnd til bare det ikke blir termin over sommer neste år...

Har hørt mange som har blitt gravide med minimalt med sex...hihi...krysser fingrene på det...

Skrevet

Vi får satse på det, vel, Hvor lang skal egentlig lutealfasen være da? Blir spennende å se, ja, kan godt hende tr tuller litt med en dag eller to innimellom vetu. Det er jeg ett levende bevis på!!

Nei, sant det, er jo din første skikkelige pp nå!! Eller det blir vel den andre, eller? Er jo litt sjarm i det å vente i spenning, telle dager osv også, men jeg håper du slipper alt for mye venting!! Da blir det jo bare frustrerende..! Kanskje deilig å komme seg ordentlig inn i den nye jobben også, bli kjent med folk og rutiner først, men sitter spira nå så står vel jubelen i taket, kan jeg tenke meg ;-)

Får håpe jeg er en av de da, hehe, satt å lekte med tanken istad om at hvis jeg er gravid nå, så krever vel sambo en farskapstest, hehehe :-) Men det kan jeg jo godt gi han da!! :-)

Skrevet

Hehehe..hadde ventet til etter fødsel jeg da...Vet jo selv hvem som er faren...hehe...

Dette er min første pp da...så er jo litt spennende da...Er 7 mnd siden jeg sluttet på p-pilla, hehe...men har brukt kondom til etter EL i mai...Synes det går veeeeldig sakte ja, men litt gøy og da, se om jeg får noen sympromer om 4 dager...hehe...Skal på ferie til Danmark dagen etter bursdagen min og svigermor skal være med...Så skulle testen være neg og TR ikke ha kommet til jeg skal teste den 22 (blir heeelt sikkert før, men får ikkke penger før to dager før...hihi) så blir det ikke noen testing før søndag den 1 juli...teste før jeg eventulet begynner å jobbe...hehe...Tør ikke å teste hvis svigermor er med..hihi...Ingensom vet bortsett fra dere her inne på Bli gravid og noen venner..hihi...

Ååå kjenner jeg begynner å få for mye håp nå...ikke bra...hehe...jaja...vi får krysse fingrene våre på at blir pos på oss begge..hihi

Skrevet

Hehe, nei tror ikke jeg hadde klart å slutte å glise om jeg hadde fått pos test, så forstår veldig godt at du ikke vil teste når svigermor er med!! Tror dun hadde luktet lunta rimelig tidlig da, ja.!! Hehe

Ja, jeg vet, når man begynner å tenke sånn som det her vetu, så tror man jo nesten at man er gravid uannsett!!! Rart, men siden jeg ikke har vært på bim på en ukes tid så har jeg heller ikke tenkt noe særlig over det..! Mens nå har jeg allerede funnet termin datoen!!! Hehe, nei BIM ER FARLIG!!!! :-)

Skrevet

Hehe..ikke jeg heller...Så hun hadde vel spurt veldig på hvorfor jeg gliser sånn...haha...Kan nesten ikke ro meg unna heller...

Uff...Prøver selv å være her inne så lite som mulig, blir nok det når jeg kommer meg i jobb hehe...

Ja, BIM er farlig...hehehe...

Hva slags planer har dere i sommer da? skal dere på noe ferie??

Skrevet

Nja, vi har veldig lyst til å dra på ferie, problemet er egentlig at det er så sinnsyk krise på jobben til sambo.. 65% er sykmeldte, og det er en ganske liten bedrift.. Så han må jobbe på spreng, til de klarer å få hentet inn noen vikarer!!

Tenkte å bestille pass til uka da, men vet ikke hvor lang tid det tar før man får dem... Vet du? Sånn ca?

Ellers tror jeg muligens det blir en tur til Holland, for sambo har familie der. Vi var der i fjor også da, så vi får se :-) Kjekt å slippe å være kun på hotell, liksom, men om det blir tur dit i år også, skal jeg ha igjennom at vi minimum skal ha 4-5 dager hvor det kun blir oss to!! Syntes det blir litt mer spesielt når vi får litt kvalitetstid bare han og jeg, selv om det var veldig koselig å besøke dem også.

Skrevet

jeg vet ikke hvor lang tid jeg..1-2 uker for å være på den sikre siden..=o)

Ja, er jo viktig at det er bare dere to, selv om det er koslig med familie..

men nå skal jeg dusje og dra til svigermor..

så vi får snakkes senere=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...