Gå til innhold

Tar dere opp barna når de sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i en annen tråd her om noen som tar opp babyen for å kose når h*n ligger å sover.... Er det mange som gjør det? Fikk litt sjokk jeg da, det er jo å plage babyen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Nei. Sikker på at du forstod innlegget riktig? Jeg mener, det høres jo helt ut på jordet ut!

Skrevet

Nope.. det gjør jeg ikke.

Og av og til når jeg får besøk så tar di gullet opp og duller med henne når hun sover.

Da blir jeg skikkeli irritert.

Hun er en mnd og må få sove alt det hun vil....

Skrevet

Oisann. Det skjønner jeg er irriterende. Det er klart hun må få sove når hun vil. Ellers så blir de jo så overtrøtte og utslitte stakkars. Kunne aldri falt meg inn å vekke lillemann. Han er 4 mnd og begynner å få faste rutiner på sovinga og han blir overtrøtt og fra seg om kvelden dersom han ikke får sove ut de timene han vanligvis sover om dagen.

Skrevet

nei, sover'n så sover'n altså!! Da holder jeg meg langt unna og koser med han når han er våken heller.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn! Er overlykkelig når gutten endelig sover! (Kolikk..)

Skrevet

Jeg tar opp Embla hver natt, uansett om hun våkner av at jeg kommer inn i rommet eller ikke (stort sett våkner hun)

Grunnen til det er at det ikke er veldig god luft innerst i rommet hvor sengen hennes står og det blir fryktelig varmt når solen står opp.

Så fra jeg legger meg sover hun i storesengen med meg.

Men det er ikke for å kose asså! Lillemor er nemlig ikke av de enkleste å få til å sove så jeg vekker henne ALDRI unødig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...