Gå til innhold

Forsøk nr 2....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettop kommet hjem etter forsøk nr. 2, denne gangen hos Nordica. Skal si det gikk unna, jeg møtte opp på klinikken en halv time før jeg hadde time, og plutselig rasa det 10 stk inn døra....alle hadde time før meg og jammen kom jeg inn på tiden, så 10 inseminasjoner på en halv time...ikke rart det er billigere enn hos stork :-) Vel, hele sulamitten tok 4 minutter...så var det å vente på fly hjem da...hadde booket billett på fly kl 20:00 men tenkte som så at jeg reiser til flyplassen, kanskje jeg får kommet meg med et tidligere fly..dengang ei, jeg ankom Kastrup halv fire, og prøvde meg på to fly, no luck, så da klokken var 8 var jeg rimelig glad for å komme meg hjem, ved boarding lokket det med 300 euro, overnatting og mat om man ville reise dagen etter, jeg tenkte som så at om dette forsøktet ikke går, så er 300 euro nok til å dekke neste tur...så da ble det en ekstra natt i Køben på meg, og hjem på business klasse i dag...klager ikke, syns egentlig det var en glimrende løsning, så...for 4 minutter legebesøk, har jeg vært borte i 28 timer...ikke dårlig :-)

Så det som gjenstår nå er å telle dager...13 igjen! Krysser fingrene for alle andre som venter, mars barn er flotte barn. He he, nå regnet jeg nettop ut termindato, og det var bursdagen min gitt!!!! Så dette må bare gå bra det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper virkelig at du har lykken med deg denne gangen. Tjent litt penger har du gjort også :o)

Skrevet

Lykke lykke til...

Skrevet

Jeg ønsker deg masse hell og lykke :o)

Skrevet

Hehe, det går som på samlebånd der inne ja. Ikke noe vorspiel eller bli kjent først nei! Men det hørtes jo ut til at du syns det var greit likevel :-)

Kult at du fikk sjansen til å tjene litt euro på å bo på hotell en natt, det gjør jo ingenting å bli varta opp litt av og til også!

Blir spennende å se hvordan det går nå, om du får det du ønsker deg til bursdagen din ;-) Masse lykke til!

Skrevet

Hell og lykke ønskes. Håper på at du lykkes. Jeg er også i Danmark for insem. Jeg tror ikke det tok mer en 4 min og så er det en ny runde i morgen så det blir masse tid til shopping ol. før hjemturen.

Måtte vi lykkes :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...