*issi* Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hvor tidlig ble dere oppblåst så man virkelig kunne se en anelse gravid ut? Føler meg sånn kvapsete eller bollete,skal i bursdag og har yntet meg med tunika,også buler det ut en anelse kul. Skulle tro jegvar fire mnd på vei. Er mitt andre svangerskap,har hørt at man får fortere mage da,fikk ikke mage før ved midten av femte mnd med nr en. Håper på svar Hilsen en som lurer.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hehe, jeg har det på akkurat samme måte. Hele tiden hører jeg "Neimen har du kommet så langt? Du har jo fått mage". Hehe. Det er jo litt komisk, for jeg er jo bare 11+ 5. Men jeg tror folk tror at jeg er kommet lengre. Nå har jeg jo ikke så masse fett på magen fra før, så det er vel derfor magen vises så tidlig. Det er jo andre svangerskapet mitt også, selv om det forrige endte i uke 20... Men jeg synes bare det er koselig å ha mage allerede Kjempekos
twoboys & a girl Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Hei. Vises også godt at jeg har mage. Er 11+3 nå, i mitt forrige svangerskap vistes ikke magen før lenge etter 5 mnd. Ingen trodde jeg skulle ha barn like før terminen.
Prinsesse Sophia Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Ha ha jeg slår dere glatt, jeg er snart 6 uker på vei. På ettermiddag/kveld står den ut som en kule. Skulle tro jeg var 5 mnd på vei. Noen andre??
*issi* Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Det er det min også gjør,nesten litt rart å se. Tror det liksom ikke
molvik Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 heia...gjør dt hos mg også...er ca litt over 6 uker på vei nå......ser ut som jg er 5-6 mnd på vei nå...er mitt 3 barn nå......
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 jeg er i min 5 uke og syns jeg ser en bitteliten mage Men hadde jo mage fra før av også da... masse hud igjen fra forrige svangerskap... SÅ mulig det er bare ønsketenkningen min som har slått til
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er 8+3 og magen har fått en underlig form. Har lagt ut bilde, vi tenkte vi måtte ta bilde en gang i uken fra nå av, for å få med forandringene som skal komme. Magen er tjukk og god og sikkert en anelse oppblåst..Men formen er VELDIG annerledes enn hva jeg normalt har - går som en sånn tutt ut, eller noe. Synes under alle t-skjorter. Gleder meg til den blir ordentlig gravid, jeg!
3troll blir til 4troll Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 jeg er snart i uke 5 og mener bestemt at magen er vokst alt ! Håper at det bare er min innbildning.. litt tidlig å røpe seg Har 2 barn fra før, og vet at magen kom tidligere med forrigemann...
Picasso Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Er på vei med nr 3 nå. Bare 8. uke og allerede struttende liten kul. Siden det er sommer, veldig godt og varmt, synes det bedre. Min mann sa i går "Det er så kult at min kone er gravid, for da tørr hun å slippe ut magen" Joda, sant nok, men trodde mest at det var fordi jeg var oppblåst... Det er nok det. Indre organer som "flyttes rundt", gass og drikker mye mer vann. OG selvfølgelig er det en liten herremann eller frøken inni der
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Jepp.. Jeg har fått mage, er i min 9. uke.. og litt forundret over at den kom så tidlig.. Er litt nervøs for at det skal bo to der inne... Men mamma fikk visst også veldig tidlig mage da hun gikk med første (meg). Lurer litt på om jeg er lengre på vei enn jeg tror da... Men får se, skal til kontroll den 19. juni.
Reno Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har alltid hatt litt mage, men den har blitt merkbart større og rundere i formen. Får mange komentarer på at jeg har fått mage fort. Er i 12 uke nå.
To under Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 I mitt forrige svangerskap begynte jordmor å lure på om det var to der inne på kontrollen i uke 14. Nå er jeg 9 uker på vei og føler buksene begynner å bli litt vel trange.... Holder på å rydde i en del klær og fant mamma- klær fra sist svangerskap. Fikk ekstremt lyst å hoppe oppi en av buksene og slappe av med magen! Men det er som noen andre her sier at det blir litt pinlig når folk spør hvor langt du er på vei... Ehh.. 9 uker, hehe.
SuperSizeMe Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 Er i 8. uke, og har nettopp fortalt vennina mi. Responsen var at hun kunne se det på meg, men ikke turde spørre...! Dette er mitt 2. svangerskap, men synes det er litt VEL tidlig med mage!! Har jo lagt på meg litt overalt, da. Matlysten har tatt seg opp et par hakk de siste ukene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå