Gå til innhold

Gubben var b0rte i HELE går, og kom dritings hjem kl 06 i natt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 08 om morgenen i går ringte en kompis av han og vekte han. Kl 09 kom de og hentet han, og skulle ha litt guttetid. Han var borte hele dagen, uten en tlf hjem engang. Jeg ante ikke hvor han var, hva han gjorde eller når han kom hjem. Hele dagen satt jeg hjemme med vår 5 mnd gamle datter og viste ikke hva han holdt på med.

Han hadde ikke tlf med, så jeg kunne ikke ringe han og spørre hvor han var.

Kl 01 gikk jeg og la meg. Jeg sovnet etterhvert, og kl 06 hørte jeg at han kom hjem. Jeg lå og ventet til han skulle komme og legge seg, men jeg sovnet. Kl 09 vekte snuppa vår meg. 24 timer etter at han dro. Da var han fremdeles ikke komet og lagt seg.

Jeg stod opp, og på sofaen fant jeg en dritings sovende gubbe med spybøtte på gulvet. Jeg skiftet bleie på snuppa, og da jeg kom tilbake hadde han karet inn på badegulvet hvor han lå og sov.

Hva syns dere om dette???

NB: Må legge til at han ble kidnappet til sitt eget utdrikkningslag, og at jeg viste om at det skulle skje på forhond. Vi gifter os på lørdag!!!

Det gikk bare en liten pilk i meg som lo mens jeg skrev dette innlegget. Ha en fortsatt fin dag damer. Gubben er nå stablet i seng, og jeg venter i spenning mens han finner tilbake formen. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi håper han har hatt det morro da.

Skrevet

Synest nesten det er lov når det er utdrikningslag..:)

Er det ene unntaket.. hehe..

Skrevet

Hadde det vært min gubbe hadde jeg nokk blitt fly forbanna for at han ikke ringte.. :P Men jeg er jo sånn hyperhysterisk .. :)

Skrevet

skulle han ringt å fortlt om festen mener du?

sorry menn akkurat ud lag er det greit at de ikke ringer.

Skrevet

Jeg hadde jo tatt både pengboka, telefonen og mobilen hans, så han hadde ikke så innmari mye mulighet til å kontakte meg. Jeg treger jo ikke rapport over hva han gjør til en hver tid i eget utdrikkningslag. La skal han jo være ute for siste gang med gutta før bryllupet, og skal ikke tenke på meg i det hele tatt. Den ene dagen. Hadde det vært noe spesielt så hadde forlovern mobilen i lomma så jeg kunne kontaktet han.

Skrevet

svaret mitt var ikke til deg men til KatrineOgInaBallerina<3, som skrev at hun syntes han skulle ringt.

Skrevet

Mhm. Mitt var også til henne. :-)

Skrevet

selv om det ikke hadde vært UD hadde det vært helt greit, og det bør alle kvinner tolerere.

Menn trenger slike utblåsninger i en helt anne skala enn kvinner!

Skrevet

Ånei du, det hadde IKKE vært greit her i huset om det det ikke hadde vært utdrikningslag... Kan ikke for noe i verden forstå at det skulle være greit. Her i huset har vi gjensidig respekt for hverandre, vi har to små barn som krever sitt og da kan ikke den ene bare stikke av å drikke seg dritings fordi den trenger en utblåsning????

Og det skal da bare være greit for mannfolka????

Håper du over skrev dette bare for å provosere, meg funket det hvertfall på.

Og for ordens skyld synes jeg det er helt greit å dra ut hver for seg innimellom, men her er det ikke greit å ikke kunne få kontakt med hverandre og vi kommer begge hjem til normale tider.

Men at mannfoka trenger sånne utblåsninger er det dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Vel. Jeg syns det er helt greit. Men skjer det utenom UD så vil jeg vite når han kommer hjem og jeg vil at han skal ha mobilen sin med seg slik at jeg kan få tak i han dersom det er noe. Nå skal det også sies at han ikke er så begeistret for å rave rundt på fylla. Han ønsker heller å ta en kosekveld med meg, eller at vi sammen drar på besøk til venner og har det trivelig.

Skrevet

Hehe, kjente jeg ble litt sinna for deg når jeg leste det første du skrev=)

Selvfølgelig er det lov når det er UD, både jeg og mannen min hadde UD hvor vi ikke fikk lov å kontakte kjæresten. Men mannen min lurte til seg en telefon i løpet av kvelden og ringte meg kl 24 for å høre om jeg kunne hente han;) Da var han skikkelig dårlig og ville hjem=) Så festen fortsatte uten han.

Skrevet

Hehehehe.... håper kan koste seg masse :)

Funnet ut hva dere skal gjøre med den ringgreia forresten? Dvs istedet for sangen som utgår?

Skrevet

Både ja og nei. Vi skal ha en ringsermoni (har væt planlagt hele tiden). Istedet for den sangen så kommer vi til å få vigselsmannen til å si litt om dette med ringene. Hva de symboliserer, hvordan de er men, og hvordan det var fra gammelt av osv. Vi fyller tomrommet med det istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...