Gå til innhold

Tør ikke vise meg offentlig i bikini/badedrakt

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som er som meg som ikke klarer å gå blant folk i minimale klær? Jeg bruker størrelse 48/50 og føler meg som en flodhest. Mye flesk og valker som disser. Klarer ikke å ligge på en strand blant folk når jeg har den kroppen jeg har.

Er det noen likesinnede her som tenker som meg? Eller er dere fornøyde med kroppen selv om dere er store?

Fortsetter under...

Jeg er ganske stor selv.. Og jeg går i bikini..

Hvorfor skal kun de som er slanke og har fine proposjoner få lov å gå i bikini? Jeg hever mitt hodet, rett i skuldra, nesa i sky og går på stranda i bikini.

MEN her i norge er det faktisk ikke overalt jeg går, det må jeg innrømme. Jeg føler meg vel og fin på huk. Selv om det er en nudist strand, så gjør det meg ingentin. For der er det INGEN som glor, peker eller gjør narr av andre. Der føler alle seg vel og likeverdig.

Etter et par turer på huk, fikk jeg selvtillit tilbake og turte da å bruke bikini på strand i syden.. Jeg gjør da som jeg skrev øverst her... Jeg finner meg ikke i å måtte pakke meg inn i klær i varmen, kun fordi jeg har valker.. Nei, vettuhva.. vi store har samme rettigheter som slanke. Og jeg finner meg ikke i å bli behandlet som en spedalsk på stranda mer. Jeg har gått ned 20 kilo nå, og er stolt av meg selv, selv om det er mange flere kilo som skal ned. Om jeg får noen blikk eller noen peker.. da går jeg faktisk bort til de som driver slik... Og spør hva de driver med. Et par ganger har jeg klart å gi hakeslep til "mobberne".. og husk også regla:"jeg er feit, du er stygg, jeg kan slanke meg".. Kos dere så godt dere kan med de flotte kroppene dere har, jenter.. Si til deg selv at du er flott som du er:-))

Jeg bruker samme størrelse - og kommer akkurat hjem fra stranda. Der gikk jeg i bikini for første gang på mange år.

Jeg føler meg faktisk utrolig mye penere når jeg går med gravidmage, og tenkte ikke på hva andre syns engang. Har ikke folk nok med seg selv da?

Jeg er samme størrelse som deg, og sliter med akkurat de samme følelsene. Jeg er så glad i å bade, og å sitte på stranda med klær blir veldig varmt, ubehaglig og upraktisk. Igår planla vi å dra på strand idag. Så prøvde jeg bikinien fra ifjor (overkom litt angst da jeg kjøpte den), men den passet ikke min gravide kropp. Det synes ikke enda at jeg er gravid. Jeg endte opp med sort bh og bikinibukse. Det var ikke lett å kle av seg kjolen, men da det var gjort og jeg hadde tatt det første badet så gikk det greit å legge seg ned i "bikini". Ingen pekte og lo. Jeg så mange kropper. Noen var veldig tynne. Noen var unge, noen var gamle. Noen var rynkete, skrukkete, noen beinete. Noen var runde, frodige, og noen var veldig bleke. Store pupper, små pupper, hengepupper, rynkepupper. Store rumper, flate rumper, små rumper, valkete rumper. Og så videre. Alle var forskjellige, og alle var på stranda. Ingen pekte og lo av noen. Men mange hadde sikkert sånne tøysete tanker som oss inni hodet sitt.

Selv om det sikkert er større damer enn meg på stranda, klarer jeg ikke å slappe av blant folk når jeg ikke føler meg vel. Har aldri brukt bikini, kun badedrakt. Skal jeg bade går jeg til et sted hvor jeg kan finne et sted for meg selv og bade der slik at ingen ser meg. Har alltid vært sånn uansett hva jeg har veid. Klarer ikke bruke singlet heller for jeg har ganske store overarmer med strekkmerker og det er ikke akkurat så lekkert.... Så om sommeren er det vanlige t-skjorter og piratbukser som gjelder

Annonse

Enig med deg over her, på nudiststranda på Huk (i Oslo) er stedet å få tilbake selvtilliten på! Der finnes det nakne folk med alskens "skavanker", uten at noen bryr seg, eller glaner, alle der har et veldig avslappet forhold til kropp, virker det som... Jeg drar dit mest pga at det er så stille og rolig der, uten fjortiser/musikk/fotballsparking, etc. Selv om jeg alltid har vært stor (str 44 før jg ble gravid, nå +20kg), har jeg alltid følt meg fin når jeg er der, nettopp fordi alle kropper er representert der, selv de mest ekstreme... Så dere som har mulighet til å ta en tur. det anbefales virkelig! (og det er ingen som kaster deg ut hvis du vil beholde trusa på...)Jeg skal dit imorra og ta årets første bad! jippiii

Så bra å lese at flere enn meg drar dit:-) Jeg fikk sikkelig bra selvtillit etter å ha vært der.. Var ikke et eneste menneske som glante.. Folk hadde nok med seg selv, og nyte sol og bad.. Pinseline.. Kan du sjekke om det er lov å ha med seg hund dit? Jeg husker ikke om det er lov. Tenkte dra dit et par dager nå i varmen, å skal da ha med hund..

Jeg går i bikini, men har en sarong som er kort, til knærne som jeg bruker når jeg ikke er i vannet, men leker med barna eller soler meg. Kanskje andre synes jeg er stygg, men jeg er i hvertfall myyyyye brunere og penere enn fleste parten av de tynne snuppene!!

Gjest Ut på tur

Jeg er omtrent som deg i str.

Før i tiden tenkte jeg alltid "bare jeg blir tynn da skal jeg.... " og så en dag bestemte jeg meg for at om jeg skulle vente å leve til jeg ble tynn ville jo livet mitt forsvinne ... så nå går jeg i bikini med min bleke kropp(jeg blir ikke så lett brun..) og masse blodårer på beina... sånn er det bare ;)

Men jeg liker ikke gå rundt i bikini så skal jeg på kiosken eller noe slenger jeg på meg litt klær ;)

Tenk så mye moro du går glipp av!

Jeg er beskjedne 169 cm høy, men veier nesten 100 kg. Tyngdekraften pluss to runder med amming har gjort at puppene (stre 95DD, sukk tungt) henger, magen er en ekte stripete mamma-mage og armene er blitt skikkelig vaskekjerring-armer. Så kan du legge til runde lår og en heldekkende spøkelseshvit farge, der har du meg hehe

Og jeg går i bikini! På stranda og på Badeland! For det er nemlig ikke bare sprettrumpe-snupper på 18-20 år som drar for å bade. Badestedene er fulle av bestemødre, gravide, bleikinger, folk som deg og meg og hvemsomhelst. Og nesten alle er mest opptatt av sitt eget utseende, de legger ikke merke til ditt :o)

Nei, kos deg i sola og sjøen!

jeg klarer ikke å gå på stranden i bikini lengre så jeg styrer bare unna stranden rett og slett... bruker alle mulige unskyldninger for å ikke reise til syden også, bare for å slippe å vise meg i bikini.. jeg er ikke så veldig stor heller str. 42/44, men jeg var mye tynnere før og har ikke klart å tilpasse meg at jeg er større nå (og har strekkmerker på hele magen). Eneste jeg klarer å vise meg i bikini for er venninner som er enda større enn jeg er selv.... Vet dette er feil, men sånn har det desverre blitt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...