Gå til innhold

noen erfarne festival folk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er lillemann 2 år og elste er 4,5 år og jeg og mannen min skal på festival! :) farmor og farmmor skal ha barna.

jeg har aldri vært på festival (var 17 når jeg ble gravid) og gubben var på festival når han var 18, det er 10 år siden!

trenger noen tips..

hva slags klær skal jeg ha med meg? kommer selvfølgelig ann på været men.. tenkte først at jeg skulle ha med nyolabuksa mi.. lyst å føle meg litt fin vet dere.. men vet ikke om det er så lurt? tilfelle søle og alt sånt..

noe utstyr som er lurt å ha med? hva med verdisaker og veske.. skummelt å la ting ligge i teltet!?

og vanskelig med med veske på konsert? i fylla..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hvilken festival, men sånn generelt:

Ikke ta med noe du er redd for. Veske er upraktisk. Jeg bruker å sy en liten lomme på innsiden av livet på buksene til å putte visakort og evt pass i. Ha med noe å dusje i dersom du ikke er glad i fellesdusjer. Plassér aldri teltet i utkanten av en teltklynge - midt i mølja er best; vanskeligere å komme til, men mindre sjanse for at noen bestjeler det/tisser på det/ramler over det etc. Husk solkrem og å drikke mye om været skulle være bra - det er dog en god, gammel festivaltradisjon med høljregn og gjørme. Enjoy. =)

Skrevet

Veske-bare sånn m lang reim som går over motsatt skulder, men du burde ha noe rundt halsen/livet til penger/bankort

IKKE la noenting du er redd for bli igjen i teltet, ikke engang den nye olabuksa :o)

Ta med gummistøvler, engangskamera, hengelås til teltet, og noe å ha på bena i de ekle dusjene :o)

Åååå -nå lengeter jeg nesten etter å dra selv, ti år siden sist jeg var :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...