Miraculix Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Har hatt en litt tullete syklus de siste mnd, og lurer på om noen av dere kan hjelpe meg å tyde hvor lang syklus jeg kommer til å få nå.. pp1: 35 dager (det j vanligvis har pleid å ha) pp2: 44 dager (fikk pos. test ant. kjemisk graviditet) pp3: 38 dager (regner med at det ble litt tull etter pp2) pp4: 33 dager (regner med at det ble litt tull etter pp2) pp5: er nå på min 38 dag - ingen tr, men har hatt tr-lignende symtomer siden dag 35.. Har ikke noen tro på å teste enda heller, siden kroppen har vært tullete før..! Noen som har vært borti lignende, så mange forskjellige dager å forholde seg til!!! :-(
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Grrr...jævla dr** PC...Starter på nytt... Hei snupp...=o) Kanskje det strekkes seg der inne...At det vokser kanskje?? Du kan jo vente med å ta en test ut neste uke da eller? Vente til dag 45 (ja leeeenge til) og teste hvis den TR ikke har kommet innen da... Speeennende..=oD Klemme
Miraculix Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Ja, jeg hadde egentlig tenkt til å vente 14 dager, om ikke tr har kommet innen det..! Det som var planen iallefall, men det er leeenge til, ja..!! Heheh.... Men det er vel det beste, håper syklusene stabiliserer seg snart!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hehe..kan teste sammen vi da...=oD har du regnet ut sånn ca når terminen din blir da?? hehe, kanskje litt vanskelig..=o/ Ja, har ustabile sykluser jeg også, men det burde vel ha gitt seg nå vel...Og håper din syklus nå er på melloom 35 og 40, så du kunne jo ha testet nå da...
Miraculix Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Må innrømme at jeg har vært innom babyverden å sjekket.. Hehe, d er jo så spennende, jo.... ;-) Regner liksom 35 dager jeg da, for det er det som det vanligvis har vært..! Har ikke hatt så ustabile sykluser før, tror det må være pga den kjemiske graviditeten..! Ja, troor j egentlig kunne testet nå, men prøver å holde meg så lenge som mulig..! Syntes det er bedre.. :-) Når har du ikm da? Blir vel 14 dager fra torsdag det da, hmm... Vet ikke om jeg kommer til å klare såå lenge altså.. :-) Er ikke sikkert det er noen vits heller, hvis den kjipe tanta melder sin ankomst.. Men får vel satse på at ho ikke gjør det vel..!
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 hmmm..Kan nok være at den kjemiske graviditeten kan ha spolert litt ja... Ja, synes det blirm riktig å regne ut i fra den normale syklusen du har hatt...Hva ble terminen da?? hehe... Har vært innom Babyverden jeg også..Så la inn riktig der da...så hvis det blir riktig med tanke på EL så har jeg en syklus på 25 dager??!! blir ikke det litt for kort da?? Vel fikk termin den 1/3 da...hihi..."I dag er det 10. juni, og du er på dag 15 av syklusen. Det er 3 dager siden eggløsningen, 7. juni, og 10 dager til en graviditetstest kan være positiv."Så tester vel på bursdagen min den 22, er såå spent, men tror ikke det har klaffet..sex Ca to dager før EL... Håper hu TR holder seg unna hos deg nå..ddette fortjener du..=o) Krysser fingrene...
Miraculix Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Hadde tenkt til å svare på den andre tråden, men bedre å holde seg til en tråd, vel? :-) Æsj, skikkelig digg vær i dag vetu, men vi bor i tredje etasje i en blokk uten veranda, så får liksom bare tittet ut på det fine været :-( Sambo har litt manko på søvn, så han sover enda, men vurderer å prøve å vekke han nå ;-) Bare ikke han blir kjempe sinna da, hehe, han hadde tannverk i går se, så jeg vet ikke hvor mange timer søvn han har fått.. Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå