Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Kan det bety att det ikke er noe der eller att det har døtt?? er i helt fin form og merker ikke noe som helst , skulle man ikke begynne å blø hvis det er noe som ikke er som det ska? Noen som tror seg og veta vad som sjer?? Er ju glad att ikke vara kvalm lengre men det hører ju liksom men graviditeten....
Gjest Lenchen Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er også i helt fin form, ikke kvalm, eller dårlig på noen som helst måte. Jeg er 6+3 på vei, og det eneste jeg merker er at jeg blir tidlig søvnig på kvelden, og at det er vondt å ligge på brystene om natta. De har vokst litt også... Tror ikke du skal uroe deg:)
~Roskva~ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg hadde også korte perioder hvor alle symptomer var borte, og det eneste som tydet på graviditet var streken på testen og ingen mens.. MA er veldig uvanlig, selv om man ikke skulle tro det når man leser her inne. Min regel for meg selv har vært at så lenge jeg ikke blør, behøver jeg ikke bekymre meg!!! Jeg er nå i uke 11, og symptomene blir bare sterkere og sterkere - jeg håper noen av dem gir seg igjen snart..
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Ok, tusen takk før svar, det får en faktiskt på litt bedre tanker når man hører om andre med det samme:) Får bara håpe på det beste nå og holde ut de ukerne som er igen til 3 mån.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå