Gå til innhold

ømme bryst, men ikke hele tida...hvorfor?


Bohema77

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 7+6. Har hatt ømme bryster i ca 4 uker og merker nå en liten nedgang i ømhet. Blir selvfølgelig engstelig, er det noe galt og har den sluttet å leve. Var jo på ultralyd forrige onsdag og da var det hjerteaktivitet og jeg har hatt "voksesmerter" i magen forleden dag og vært uvel/kvalm uten oppkast.

Det går vel litt i rykk napp dette med brystene også? At de noen dager er mer spente og at de stabiliserer seg litt underveis? Har jo aldri vært gravid, så dette vet jeg ikke. Er det noen som opplever det samme, eller er dette nå et faresignal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kjempe ømme pupper. Nå er de ikke så ømme lenger, men det er litt på og av. Med brystvortene og - den ene dagen er de supersåre, dagen etter ikke såre i det hele tatt. Er nok sånn det er; litt tjo og hei og symptomer her og der, tenker jeg. Men jeg skjønner tankegangen din. Man kan rett og slett ikke hjelpe at man blir litt nervøs så snart det er noe "annerledes". Jeg tenker sånne tanker jeg og. Hele tiden. Hører vel med det og dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...