Gå til innhold

Føler meg fyllesjuk..............


*3 prinsesser + 1 prins*anno74

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og tenker at jeg aldri skal drikke, har følt meg fyllesjuk siden torsdag :-(

Fungerer rett og slett ikke før i 13-14 tiden.

Spyr ikke men er kvalm,utrolig trøtt, sovner hvis jeg sitter i en stol, svimmel,vondt i hodet, det ble masse syting her men noen andre som også har det sånn?

Sliter litt med å takle det, vil så gjerne være effektiv. Men er jo glad den lille spiren er der :-)

Er 4 +3 i dag

 

Må på stranda med barna men må nok drøye det til i ett tiden så jeg er sikker på at jeg klarer det.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! Jeg er litt heldigere som bare har meg selv å tenke på, du har jo noen fra før og det krever jo sitt. Ikke er jeg utpreget kvalm heller, bare mer uvel og ubehag. Men da jeg hadde så smerter i starten, var jeg nesten litt i tvil om at dette var verdt det! Men det er jo selvfølgelig det, det bare føles ikke slik akkurat i øyeblikket! God bedring uover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Helt enig med deg, jeg er nå på min 16. "fyllesykdag". Føles veldig likt inkl at man blir kvalm når man er sulten, må spise noe "stort", kvantiteten på maten teller mer enn kvaliteten etc. æsj...

 

Gleder meg til dette går over for jeg føler meg helt utkjørt, fet, og kokt av varmen i tillegg...

 

God bedring, krysser fingrene for at det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...