Gå til innhold

På grunn av varmen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 9 måneder har alltid vært et skikkelig matvrak, stapper i seg alt han får, og det har alltid gått som en lek å mate han..

Nå den siste uken, nekter han ensten å spise, og jeg får bare trøkt i han cirka halvparten av det han pleier å gafle i seg.. Kan dette være på grunn av varmen, eller bør jeg ta meg en tur på helsestasjonen?

han er som han pleier, veldig blid og glad, så tror nok ikke deter noe galt med han:)

Men jeg lurer på, bør jeg prøve å få i han det han pleier å spise, eller bare la han gjøre som han vil, så lenge han er blid og fornøyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har hatt en periode hvor han har spist veldig mye, så kan det henne han rett og slett ikke trenger så mye mat nå;) Varmen har nok mye ¨å si ja, men hvis han ikke er kjempe tynn ville jeg ikke bekymret meg, så lenge han spiser litt da;) Husk å få i han væske, det er viktig!

Skrevet

Hehe, tynn er han ikke nei, ganske så valkete og god;)

Da trenger jeg kanskje ikke bekymre meg så mye da, går vel kanskje i perioder? han har pleid å spise så mye, og så lett å få i han mat, så ble lit frustrert når han plutselig bare nekter etter halve måltidet har gått..

Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...