Gå til innhold

får vondt i magen ved orgasme...noen andre er det riktig?


Har to herlige gutter!

Anbefalte innlegg

er litt redd da for liksom å ha sex når jeg vet jeg får vondt..er ikke langt på vei heller..er dette riktig så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke vondt under orgasme, men det er litt vondt når han tar meg bakfra (ikke i toern altså). Men det er sikkert pga av all luften i magen... Det skal ikke gjøre vondt å ha sex uansett når man er gravid altså... Du kan jo høre med lege eller jordmor? Det er jo dumt at noe så godt skal gjøre vondt :/ Ønsker deg uansett lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde med meg første gang! Det var sånn jeg skjønte at jeg kanskje kunne være gravid...! Tror ikke det er unormalt på noen måte, det er bare livmora din som trekker seg litt sammen og det kan være litt smertefullt!Særlig hvis du er førstegangs og livmora di ikke har vært igjennom prosessen før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får også vondt, men spurte legen min. Det er visst vanlig og ikke skadelig i det hele tatt. Han sa forskere tror babyen opplever det som en mild massasje, akkurat som kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg også får en mild vondt i magen etter orgasme...blir ikke så fristende da! Men tror ikke det er farlig, det går jo over ganske fort:-) Jeg er også førstegangs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Fikk det jeg også men har ikke hatt det denne gangen (kanskje fordi jeg har vært gjennom en fødsel før?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk også veldi vondt i magen etter orgasme tidlig i svangerskapet. men det ga seg når eg var litt lenger på vei. er helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...