Gå til innhold

Flere som er over ikm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikm på onsdag el torsdag, men har ikke kommet noe enda.. Føles ut som tr er like rundt hjørne, men slik har det føltes en stund (torsdag)!! Har bestemt meg for å vente med å teste en stund, målet var to uker, men det virker veeldig vanskelig nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 1 dag over IKM

Testet svakt positivt i går med morgenurin, men utpå kvelden testet jeg negativt :(

Men ikke vet jeg.. så lenge TR ikke er kommet er det enda håp... får vente noen dager og så teste igjen...

Skrevet

De kan jo hende at urinen var litt utvannet på kvelden da!! Høres jo iallefall positivt ut, om du fikk en svak positiv test!! :-)

Ja, det beste er sikkert å vente noen dager (om du klarer da - hehe :) også teste igjen! Kjipt å sitte å "tolke" testene, liksom.. Sånn jeg tenker iallefall da, neste gang jeg tester pos. vil jeg ha en klar og tydelig test!!!!!

Skrevet

Hei, ikke lett å vente 2 uker, man vil jo gjerne vite resultatet uansett. Jeg hadde selv ikm onsdag/torsdag og har intet set til tanten. Haddde mye menssmerter opp til ikm og har stadig menssmerter og kvalme(sikkert tilfeldigt), men absolut intet tegn til tante. Ville egentlig gjerne teste nu, men mannen syns vi skal vente til tirsdag, så er jeg jo en uke over tid. Lykke til!

Skrevet

Jepp, sant det :-) Har ikke klart å la være å kjenne litt på "tappen", og det har kjent ut som om den var åpen og klar for tr en stund, men idag var den helt lukket. Farlig å være så utrolig nyskjerrig altså.. Heh.. Men men, får krysse fingrene, lykke til t deg å!!! :-)

Skrevet

Jeg har IKM i dag eller i morgen, saa jeg er kaaaaanskje over, hehe....siden det jo er soendag kveld, i hvert fall i Norge! =o) Vel, i morgen er jeg over, og TR: IKKE dukk opp naa, ikke dukke opp nei.... Vi skal ha februarbaby nemlig! Huff, ja, det er vanskelig aa vente lenge med aa teste, jeg vil teste i morgen tenker jeg. Lykke til alle!

Skrevet

hadde ikm d.9..ingen tr.. det det strammer og prikker og jeg er kvalm så jeg håper inderlig jeg er gravid..tester hver morgen nå...hehehe..kjøpt billigtester fra dk. Samtlige tester har vært negative så jeg vet ikke

Skrevet

testa pos. i dag..Nå nettopp..Totalt skjelven..Absolutt ingen symptomer..Hatt litt vondt i magen,men trodde d var mensen som kom...

Skrevet

Gratulerer, er 5 dage over tiden jeg og ingen tante. Har dog opplevet lidt mørkt utflod når jeg tørrer meg, så vet ikke om det er tanten? Leser herinde at det er normalt å oppleve når man er gravid... hvis intet skjer i morra kjøper jeg en test:-)

Skrevet

Tror nok jeg er over ikm, dag 88. Men er ikke gravid....

Skrevet

nei, var ikke gravid. Mens kom nå til kvelds, så hopper over i en ny prøveperiode.

Skrevet

6 dager over ikm...venter i spenning men tror ikke det er noe. Har litt ustabil syklus. Har testet en gang men den var neg. Spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...