Gå til innhold

Jeg skal bytte vog... flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en brio kombi vogn og har angret mye på den. Den er tung og dum å trille, men nå når jeg ikke bruker bagdelen lenger er den blitt nye lettere. Akkurat som en ny vogn. Spesielt nå som jeg har snudd sittedelen slik at han ser utover når vi triller. Da er vogna rålett. Har heletiden lyst til å bytte til Quinny vogn, men nå er jeg i tvil om det er noe vitsi å gjøre. Får vente å se om den kommer på tilbud, så kanskje jeg slår til å kjøper, men får se.

Hei

Før vi kjøpte vogn kikket vi mye på teutonia spirit s3(tre hjul) og teutonia mistral. Klarte ikke helt og bestemme meg og forhørte meg rundt, men ble ikke noe klokere av det. Så vi gikk til slutt for mistralen noe som jeg har angret på. Er veldig fornøyd med vognen, men den har ikke tre hjul. Så jeg har gått til innkjøp av oth urban jungle sin tre hjuling og er kjempe fornøyd med den, er det noe og sette fingere på der så må det være at barnet er vendt fra deg.. Ellers så er jeg kjempe fornøyd :)

TRor ikke det blir noe problem og selge TFK vognen din..

ok..håper ikke det :) Skal legge den ut på finn.no snart- må bare finne kvitteringen.vi bestilte den fra nederland.

Denne vogna har også barnet vendt fra meg-- på city crossen kan man velge.

3 hjuls er fint når man skal " forte" seg gjennom butikkene.. Men prøv å trill den med en hånd ;)

Jeg har emmaljunga city cross og er superfornøyd! Bruker foreløpig city-bag, og regner med å bytte til sportsvogn mot slutten av sommeren evt. tidlig høst. Vognen er både pen, lett og praktisk :-)

Har hatt flere vogner til storebror som vi har vært mer eller mindre fornøyd med, men dette er definitivt den beste vognen jeg har kjøpt! Den er så god at jeg vil minst bruke den til en baby til ;-)

Annonse

Til Maja: Vi har Quinny speedy til storebror på 2 år, og vil ikke anbefale den. Lett og god å trille og praktisk med håndbremse, men den er ustabil og har flere "nestenvelt" f.eks. opp og ned av fortauskanter, dårlig løsning for å regulere ryggen (når han sitter, bare glir ryggen tilbake til liggestilling) og selene er ganske korte og jeg synes også ryggen er for kort. Gutten vår bruker den stort sett til sovevogn i barnehagen, men er redd den blir for kort i ryggen før han er klar for å slutte med formiddagshvilen - og da må vi gjerne kjøpe enda en ny vogn...(gutten vår er som en gjennomsnittlig 2-åring på høyde). Som jeg har skrevet som svar til januarprins (HI) : City Cross fra Emmaljunga er det beste vognkjøpet jeg har gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...