Gå til innhold

når blir de "selvstendige" nok til å leke litt for seg selv? Blir rar snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på ni mnd skal ha 110% oppmerksomhet HELE tiden!! Misforstå meg rett, jeg elsker å leke og dulle med henne, men noen ganger i døgnet må jeg lage mat, ta en tlf, gjøre litt husarbeid eller gå på do! Det går ikke!! Dvs hun krabber etter meg hele tiden og reiser seg opp etter buksa mi og står der og sutrer til jeg leker med henne. Kan ikke gå på do med døra lukka, da hyler hun! Så istedet krabber hun inn og skal sitte fanget! Og da får ikke jeg gjort det jeg skal....uff, begynner å bli litt rar! Når jeg sitter på gulvet ved siden av henne kan hun leke med meg eller for seg selv, men ikke når jeg ikke sitter der! Noen tips til hva jeg kan gjøre? eller noen som vet når dette går over...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

kanskje det er litt opp til personlighet ogsaa? fom min lille jente paa snart 8 maaneder leker fint alene i lekegrinden eller hoystolen sin. men kun i perioder paa dagen, ikke hele tiden altsaa. men egentlig er hun en stor mammadalt. Jeg tror vi maa trene de litt opp til det ogsaa. |Det skjer ikke av seg selv

Skrevet

Min snuppe på 5 mnd kan ligge leeengealene og leke seg. Flere timer om dagen (om ikke sammenhengende alltid). Men det er kanskje noe som går over???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...