Gå til innhold

Navnevalg

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ikke være anonym jeg da. Jeg har en Magnus og en Henrik fra før og vi blir ikke enige om hva 3.mann skal hete. Vi har valgt å ta med guttene på "råd" for å bli enige om navn. Noe jeg egentlig angrer på nå, fordi jeg og pappen er enige om navn men de navnene liker ikke ungene. Og har vi først sagt at de skal få være med å bestemme så må vi vel høre på hva de mener også..

Annonse

Sliter også med å finne navn på nr. 3. Har en gutt og ei jente fra før og det gikk ganske greit å finne navn til dem. Begge har dobbeltnavn. Har bestemt meg for at nr 3 også skal ha dobbeltnavn, og at mellomnavnet skal være Andrè. Sliter med å bestemme meg for det første navnet. Samboern er ikke veldig aktiv, men foreslo Tommy i går og det falt ikke i smak hos meg. Står vel mellom Ole, Johannes, Sebastian eller Kristian. Vi finner det vel ut til slutt.

Annonse

Det er ikke lett å finne navn - enig med det. Vi blir heller ikke enige. Ikke et eneste navn har vi funnet som begge liker. Og så vil jo storesøstrene også ha litt å si. Problemet er at vi har assosisajoner til navnet eller at vi kjenner noen med det navnet fra før.

Jentenavn er mye lettere !!!!

Synes Kristian passer godt til Henrik og Magnus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...