Gå til innhold

Fy faen,nå er jeg skuffa,,,Møtte på en gammel kompis---


EnLitenPrins

Anbefalte innlegg

Har ikke sett han på 1 1/2 år ca...Å det første han sier når han ser meg er Fy faen kor feit du har blitt..Å det brølte han ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ?! Er det virkelig mulig??? Er ikke mye til kompis han der da! Helt utrolig hva folk kan få seg til å si! En ting er å ikke ha empati, men herregud da, det der er jo bare "over the top"... Han eier vel ikke sosial radar, og ikke har han fått med seg noen folkeskikk i oppdragelsen. Du skulle bare svart: og fy faen så STØGG du har blitt;) Men, vet, man kommer ikke på sånt der og da, så du får trøste deg med at du framsto som bedre enn han! Uansett er det ikke du som har et problem, stakkars type må gå glipp av mye i livet om han kan få seg til å si så stygge ting til noen og enhver... huff, jeg hadde blitt knust, stakkars deg! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv opplevd noe liknende, var på klassereunion. En gammel klassekamerat sa at jeg hadde blitt brei over rompa! Så at de som hørte det reagerte litt også.. Han som sa det er ikke den smarteste gutten på jord, langt i fra, så jeg trøster meg med at han ikke vet bedre..? Kan være at han legger spesielt merke til det fordi han var selv stor tidligere, men fikk diabetes, og har blitt mye mindre.

 

Uansett, ikke noe gøy! (Men det er de som sier slikt som befinner seg på et svæært lavt nivå, både menneskelig og IQ..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ! Det er jammen ikke slik man ønsker å bli tilsnakket !

trøst deg med at han sikkert ikke er helt "god" som sier slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja,har havnet i krangel med en annen kompi nå,masse styr..plutsli fikk jeg melding med han : kom ut da ditt fettberg,er du klarover hvor feit du er din løgner ? Knakk sammen jeg da....det sa bestekompissen min,som ikke er bestekompissen min nå lenger...Han ville jeg skulle komme ut å snakke med han,han skulle drepe meg :( For han påsto jeg hadde ødelagt forholde mellom han å dama...unnkyld...men må få ut litt frutrajon nå..har ringt politiet og...han sto å kasta store steiner på vinduet mitt,heldivis bor je i 3 etasje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...