Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hei.. alle gamle kjente og nye:)

Har holdt meg vekke fra bim, helt siden jeg mistet spiren i april.. I og med at det var vårt første forsøk, så var jeg (heldigvis) mentalt forberedt på at en sa kunne skje. De første ukene var tøffe, men jeg kom meg oppå ganske raskt.

Mensen lot vente på seg og kom ikke før etter et par og førti dager.. Jeg var ganske utolmodig, og ville komme igang helst i går;) Vi var ganske heldige som hadde to flotte egg på frys, og derfor slapp hele driten om igjen.

Når mensen kom så var det rett på medisiner..prygonova(?).. Var på sjekk på sd 10.. Hadde reagert som bare det på medisinene, og slimhinna var kjempefin.. Dette var på mandag denne uken. Ringte haugesund, og fikk beskjed at innsetting kunne skje allerede fredag. (i går)

Ringte i går morges for å høre hvordan tiningen hadde gått, og det var virkelig nervepirrende.. Men begge hadde klart seg og var kjempefine!! Jeg ble helt i ekstase:)

Så vi kastes oss i bilen og kjørte avgårde kåre til haugesund.

Legen måtte bare spørre om vi ville sette inn ett eller to.. Jeg var ikke sen om å svare.. 2!!! Legen smilte, og sykepleier lo litt.. Legen forklarte videre om sjangsen for flerlinger osv.. Ja, takk begge deler svarte Eirin!

Så jeg ble ruger til to flotte egg i går! :) Veldig kjekt, men også veeeeeeeeeldig skummelt! Blodstrømningen i livmoren var ikke helt perfekt, så nå ligger det 48 av 50 sprøyter med blodfortynnende i kjøleskapet.. Tar fortsatt prygonova, og progestan 2kapsler 3 ganger til dagen.. Sykt stress, men håper det er verdt det.. Sprøytene er like tykke som el sprøyta, og svir noe inn i granskauen, men hva gjør vi vel ikke? :)

Har ikke fått oppdatert meg på hva som har skjedd her inne, men gratulerer til alle gravide! Og til dere andre i prosessen, masse, masseste lykke til!

Uff, ble litt langt dette, men, men.. STOR knib fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9543203-hei-alle-sammen-lenge-siden-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Eirin! Koselig å se deg her igjen :) Jeg har heller ikke vært mye på bim etter påsken, men må innom innimellom for å oppdatere meg!

Gratulerer som ruger :) Herlig at du er igang igjen. Er selv i gang med medisiner (progynova) til fryseforsøk.. Har også bare to egg, så er veldig spent på tiningen....

Lykke til i rugetiden :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...