Katja Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har masse digitale bilder som jeg skal fremkalles. Noen som det haster litt med, vet dere sånn ca prisen per bilde for å fremkalle hos Narvesen, fotobutikker o.l.? På sånne fremkallingsmaskiner, mener jeg.
Katja Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2007 dytter, for jeg lurer så veldig på prisen
solastråler Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Jeg bruker foto knudsen, foto pose de har tilbud nå på 0,99 øre pr bilde.Men vist det haster så vet jeg ikke. Kan også overføre bilder via nett, da blir det ca en uke å vente. Jeg har akkurat fremkalt 470 bilder. Ble mange bilder, men jeg tar det i skippertak.
Katja Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Takker for svar! Jeg har sendt inn en mengde bilder til fremkalling nå, hos Postfoto koster det 69 øre nå. Men disse siste bildene må jeg ha til mandag, så jeg må nok ta meg en tur ut å sjekke priser på mandag. Sånn går det når man er ute i siste liten bestandig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå