Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Lurer så på når befruktninga fant sted... Vanskelig å si fordi jeg tror jeg hadde flere eggløsninger(sluttet på minipillen, hadde dobbel eggløsning siste jeg gjorde det og- og var til ul pga cyste og gynekologen så dobbel eggløsning..). Men jeg ble plutselig så trøtt utpå ettermiddagen en dag vi hadde hatt samleie og resten av uka følte jeg meg helt underlig og småkvalm og trøtt. Selv tror jeg det ble befruktning den dagen, men det kan jo ha vært 1-2 uker før også.. Er det noen andre som har opplevd"umiddelbare symptomer" etter samleie? Tror dere at jeg ble gravid tidligere, og at den var f.eks 2.ukes symptomer? Spent på svar!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Jeg var gravid sist sommer og merket det med en gang. Kvalmen kom og om morgenen to-tre dager etter befruktnin.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Når jeg tenker tilbake så hadde jeg vel smerter i siden også, på hø side som jeg senere via UL fikk bekreftet var min eggløsningsside. Da ble jeg nok gravid den dagen, eller en eller annen gang i helga... Mysterium å finne nøyaktiv NÅR!, men det er vel bare teit for uansett modnes den lille i eget tempo og kommer når det vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå