Gå til innhold

Tåler ikke babyen min malt? Kaster opp grøten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kaster nemlig opp grøten når jeg tar i malt. Uten den går det bra. Vi er i startfasen ennå, og hun har kastet opp grøten to ganger nå, og jeg tror det er malten. Hun er litt over 6 mnd. Så, da er alternativet at hun spiser grøt uten å tilsette malt, og dermed blir det vel murstensmage. Hun fikk det her i forrige uke, og det ble gråt og gommers gnissel når hun bærsjet. Det vil si at jeg kommer til å få en baby som tilslutt blir livredd bærsjing, og som kan komme til å knipe igjen og få tarmproblemer. Har flere venner som har barn som kniper igjen, og dermed mange legebesøk og avføringsmidler. Så nå er jeg redd for at hard mage kan bli vår lille hverdagsproblem fremover. Har noen gode råd for å få fart på magen? Og har andre opplevd lignende oppkast-problemer i starten med grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ha malt i melken hun drikker da,eller er det malten hun ikke tåler kanskje?

Skrevet

Vel, hun får bare morsmelk...

Skrevet

Ja dumme meg!! Så det etterpå da..kanskje hun ikke liker smaken.Prøv med sviskesaft da kansje?

Skrevet

Prøv å gi litt sviske saft. Et par ts. Er ikke alle det har noe effekt på men er jo verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...