Gå til innhold

Hvor tidlig hadde dere symptomer, og hvordan var de?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere gravide! - er muligens litt desperat, men trenger litt hjelp ;) !

 

I dag - to dager etter mulig befruktning - har jeg så sinnsykt vondt i mageregionen, i innvollene, på en måte, verker og stråler - (men ikke stikking i livmor). Dette sprer seg opp i puppene og det er ordentlig ubehagelig. I tillegg har jeg litt vondt i tennene, er tørst og har litt hodepine. Verker i puppene, på undersiden på en måte og "inni" dem.

 

Dette er helt sykt, jeg vet det, men jeg klarer ikke å la være å spørre om noen her inne har hatt de sånn veldig (ekstremt) tidlig i graviditet.

 

Skjønner ikke hva dette kan være, det er derfor jeg tenkte på graviditet. Og det er som sagt veldig ubehagelig og en "ukjent" følelse...

Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm.. tror kanskje jeg hadde tatt kontakt med lege hvis jeg var deg.. det der høres ikke bra ut..

jeg for min del har alltid fått vonde pupper samme dag som, eller dagen etter eggløsning, så det kan jo være normalt, men det med at det er så vondt i magen kan nok være lurt å få sjekket ut, om ikke annet, så for å utelukke andre ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget fester seg ikke før en uke etter EL så det er alt for tidlig å kjenne om du er gravid eller ikke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mensmurringer (sterke) fra dag 3 etter EL.. og jeg er gravid! :-P

Fikk ikke ømme pupper før IKM men hadde veldig skiftende hard/løs mage helt fra EL til og med nå.. (er i uke 5)

Samt også mye hodepine fra dag 3 etter EL

Og faktisk en del kvalme...

Og veeeldig trett heeele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...