Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Heia. No må dåkker hjelpe mæ litt... Æ har tenkt mæ på min første fest t uka. Da lure æ på kor mye babyan våres drikk no pr måltid. Dette førr at Mannen lettere ska beregne porsjona når han ska tine, å dermed ikkje kaste nåen dyrebare dråpa. Kanskje æ da klare å komme mæ på et restaurant besøk litt seinere en anna dag da ;o) Ønske så mange svar som mulig da dette naturligvis kan variere. Kan vel åsså si at jenta mi e stor. Hm, har d nåkka å si på mengden da kanskje? Eller e d d at æ har feit melk (så feit at æ nesten ikkje ska klare å få utsyret reint etter pumping). Mange spørsmål, men vet d sitt mange m erfaringe der ute som helt sikkert kan hjelpe.. Herregur kor klar æ e t en utepils no!!! hehe
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 *dyttings* Ingen som har vært borte fra babyen enda å har peil?????
Mamsen til Silje Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har selv spurt om dette og kommer litt an på vekta visstnok,men om h*n veier ca 6kg drikker h*n ca 140ml. Mi nekter å ta flaska så er like langt,skal på utdrikningslag lørdag. Prøver litt hver dag men er ikke populært,kommer vel til å sulte stakkar. Lykke til:-)
3 prinser <3 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Nei, det er ikke så lett å vite. Har lest et sted at de skal ha 15% av kroppsvekten sin i løpet av et døgn(Det er morsmelk). Deler du det på antall måltider skal du få riktig mengde. Men så spiser de jo litt forskjellig i løpet av dagen å. Hos oss er det mye på morgenen, og mindre før han skal legge seg. Jeg pleier å ha 200ml om dagen og 160ml på kvelden. Gutten min er ca 7kg, og er veldig fornøyd etterpå. Håper det kan hjelpe deg Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå