Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 snuppa på 19mnd er kjempe glad i det og får det ikke så ofte... men nå i denne varmen er det jo litt ekstra godt med slik i stede for ei brødskive... men er det ok som kveldsmat? bedre at hun spiser det enn ingen ting i hvertfall... ) hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Ja, hvorfor ikke? Er vel ikke så mye tull i dem, eller? Og så lenge hun er mett og fornøyd er det jo et fullverdig måltid i alle fall Min får i blant havregryn eller RugFras med litt rismelk, han er ikke noe glad i skiver.
Medium fikk guttebass Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Havrefras er en av de beste kornblandinger du kan gi, så det er jo kjempebra at snuppa di er glad i det. ) Lite fett/sukker og mye fiber.
Libido- Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Den må jeg prøve =) Vi gir allbran, men det er litt hardt. Vanskelig å finne noe som ikke er ihjel sukkret- Takk for tips!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Ja det skulle jeg tro var greit;) Gutten min elsker rugfras, og jeg pleier å gi han det som snacks. Det er jo kjempe sunt (tror nok det er sunnere enn havrefras). Han tror det er kjeks;) Men det er jo fint;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå