Gå til innhold

Oktober: Hva har dere på brødskiva til de små?


Nicita73

Anbefalte innlegg

 

Gutten min elsker kaviar, men noen reagerer på at jeg gir "fiskeprodukter" til en under ett år, men man får da kjøpt 6 mnd. middagsglass med Laks og grønnsaker, de hadde vel ikke solgt det hadde det ikke vært bra for de?????

Ellers går det i leverpostei, skinkeost og den milde makrellen i tomat på tube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke i min gutt brødskiver... Skikkelig frustrerende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie spiser ikke så mye brødskive enda men litt går ned. Så her har vi prøvd leverpostei, fruktmos (mangopurre er best da) så makrell i tomat men den likte hun ikke så veldig. Har også prøvd prim den var knall men vil helst ligge unna søt pålegg til hun blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg faktisk Lukas til å spise noen biter med brødskive :) Pålegget var skinkeost, så nå går vi for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge min helsesøster kan barna nå smake på "alt" - også fisk etter de er 6 mnd, så lenge det ikke er allergi i familien!! Når storesøster var liten var det andre anbefalinger, da skulle man vente med fisk til de var 10 mnd. Hun er 4 år nå, så det skifter fort....

 

mini her (født 5okt.) spiser ikke noe særlig skive ennå. får gomle litt på en halv skive eller en skalk innimellom, og får i seg noen smuler... har gitt med leverpostei et par ganger, ellers bare med smør eller uten pålegg... hun har ikke fått tenner ennå... tenker det kommer tidsnok, men kanskje jeg skulle prøvd med litt mer oppskåret brød... hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke begynt med brød ennå, tenkte jeg skulle bytte ut frokosten med brød etterhvert. Men først må vi venne henne til middag. Har fått litt potet et par ganger, og det har kommet ut igjen...Hun er så stor, så jeg stresser ikke med flere måltider nå. Hun får grøt to ganger dagen, og frukt en gang, resten morsmelk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Junior elsker fruktmos på brødskive han, så han får som regel det. Har også gitt leverpostei og det gikk også ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her har aldir vært glad i mat. Vil hverken ha middag eller grøt!

Men brødskive, det har hun spist siden hun fikk sine første tenner 4,5mnd gammel.

På skiva har vi: syltetøy (tror ikke dem som ikke vet at det er syltetøy på, kan se hva det er :P SÅ lite er det) leverpostei, skinkeost, div.kremoster. Makrell eller kaviar har vi ikke prøvd enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...