Gå til innhold

Anbefalte innlegg

småen min er 16 mnd, og skal bli storesøster i november/desember. Hun er daca 20 mnd. Jeg er sånn i tvil på hvilken type vogn jeg skal ha til disse to. Har tenkt å ha halv brnehageplass til eldste, så jeg kommer til å ågå en del tur med begge. Fra før av har jeg en ganske stor emanljunga vogn, med stor og fin bag til minsten. Noen som vil dele sine erfaringe med to relative tette og vognevalg? evt noen som har en mening om hva jeg bør velge?

Takk fornhjelpen dere kloke koner!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9542310-tvilligvognst%C3%A5brettsittebrett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa her er 19mnd og jeg "skull" ha vært mamma igjen nå...

4 dagen på overid!! :o(

jeg har gått til innkjøp av GT Safari tvillinvogn med Carena softbag..

kjempe lett, liten og god å trille...

gleder meg masse til å ta den i bruk! :o)

ellers har jeg en Simo Komib etter snuppa som den lille kommer til å bruke en del ellers...

snuppa har en liten Brio Race trille i tillegg..

tenkt litt på ett ståbrett og men har ikke kommet så mye lengre enn å tanken på det.. ;o) men vil tro det er litt kjekt å ha det og i grunn.. :o)

Naboen min er dagmamma for sønnen vår. De har en som er like gammel. Vi spleiset på en tvillingvogn, der de sitter side om side. Det går kjempe fint! Min bruker å være ganske urolig, men sitter nå rolig, og de stor koser seg sammen! Anbefales =)

gutten vår er litt over 19 mnd da han blir storebror.. Vi skal ha den fine emmaljunga vogna han til hun og kjøpe søskenvogn tenker jeg.. for han skal i parken til tider og jeg skal gå tur.. jeg synes det kan bli tungt for han om han skal stå på søskenbrett og ikke er 2 år en gang.. han er heller ikke så flink til å gå ennå!1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...