♣jolanta♣ Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Hei! Bare en liten oppdatering fra meg. I dag fikk jeg satt inn 2 egg, så nå er jeg ruger igjen. Prøver å være optimistisk og håper det går veien denne gangen - at det er 1 gullegg som klorer seg fast. Lykke til til alle dere andre også - uansett hvor dere er i prosessen. Hilsen fra
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Hei Jolanta, gratulerer med to egg i magen. Det har jo jeg også, så nå må vi bare satse knallhardt på at det klorer seg fast minst ett hos hver av oss! Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Lykke til jolanta ) Måtte sol og sommer gi godt feste for de to små ). Jeg krysser alt for deg nå !
Nille40 Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Hei igjen! Lykke til fra meg også. Også to eggs ruger!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Gratulerer å masse masse lykke til ))
Flippa m Frida Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Så flott! Gratulerer! Håper på at du MINST er 1-barnsmor på denne tiden neste år!
♣jolanta♣ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Tusen takk, jenter! Dere er utrolig gode å ha - sprer oppmuntrende ord og glede. La oss håpe det hjelper på mine to små spirer. Denne uken er det vel flere som kan melde seg inn i rugeklubben. Masse lykke til til dere!! Klem
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Krysser fingrene mine for deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå