1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 9. juni 2007 #1 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan vi ikke ha vår egen oktoberlink om alle morsomheter som skjer i denne tiden...? Føler alle gjør "merkelige" ting under permisjonen (og ellers og for den saks skyld) Og det er så morsomt å lese andres historier og synes nå jeg, sette litt fart på lattermusklene Her har nå jeg et par fortellinger, håper det blir MANGE 1. Satt på en maskin med klær, når jeg skulle henge de opp var det stive og seige, NEI, glemt skyllemiddel... Hiver så alle klærne inni maskinen igjen, vasker de, skal henge de opp, NEEEEEEEEEEI, glemte skyllemiddel IGJEN!!!!!! 2. Mini lå ved siden av meg om natten, sutret og sutret, jeg dyttet puppen inni munnen, men nei da, fortsatte med sutring, jeg fortsetter med puppen, ble småirritert, halveis i koma midt på natten, HVORFOR SUTRER HUN??? Å... Puppen er tynn som en lefse, mens "øverste" pupp er SPRENGFERDIG, he-he, UPS, på tide å bytte side ja 3. Skal ta på bleie på storesøster på 2 1/2, får IKKE bleien til å passe, stresser og kaver, legger hun til slutt ned i håp om at det skal bli letter, men bleien går bare ikke rundt... Hm?? Så sier hun: Mamma mamma vil ha "Missa" bleie (Missa er kallenavnet hun bruker om seg selv) Da går det opp et lys.... Er jo mini sin bleie jeg prøver å ta på... TULLEMAMMA fikk jeg høre da ja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9542132-oktober-ammet%C3%A5kemammat%C3%A5ke-tabber/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 14. juni 2007 Hm.... Ingen historier??? Ble en kort tråd dette da ja gitt, lite action her Men det er jo ferietid!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9542132-oktober-ammet%C3%A5kemammat%C3%A5ke-tabber/#findComment-9583674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå