Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 under smørsbroen i bergen sentrum fant jeg masse fine mammaklær.blandt annet hadde de vero moda mammabukser og masse annet i samme merket.jeg var strålende fornøyd da jeg gikk derifra og dyrt var det ikke heller:)..anbefaler
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Var på Voss sist helg, og fann den finaste sommarkjolen gravide kan få!! Har òg vore under Smørsbroen, men fann ikkje så mykje - hadde ikkje så lyst til å kjøpa boob-kjole som er inntilsittande. Magen forsvinn ikkje så fort etter fødselen, og eg hadde lyst på ein som eg kunne bruka etterpå òg. Den var berre heilt fantastisk! God reklame for Fjòng på Voss!!! Lys rosa bunnfarge, med raude små blad på, litt kvitt, og raud kant nede. Kjøpte eit kvitt, tynt sjal i tillegg, og så har eg kvite høge sandalar til. Skal i dåp neste helg og bryllaup 070707, så eg trengte noko fint. Heilt fantastisk!! Gjekk nesten og song for meg sjølv etterpå... Jaja. FJÒNG er butikken iallefall. Flinke til å hjelpa, og det merkelege er at ein finn ting på små stader, det er ikkje alltid utvalet treng å vera så stort, men på slike små stader finn ein det ein treng. Odda er òg ein slik stad. Og Rosendal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå