Gå til innhold

hvor skal dere novembermammaer på ferie i år da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

me skal bare på norges ferie med vår lille sønn. han og er 2 år.

me skal te dyreparken og te moss. på gråtass forestilling.

håper det blir artig for han, så skal me på en gård i vestfold. bare fordi me e så gla i dyr. ja det var vår ferie i grove trekk. håper på fint vær da, sånn at me kan vær mye ute ved sjøen og slikt:)

Reiser til Praha på tirsdag på 4 dagers tur. Blir nok siste utenlandsturen med bare oss to på noen år :-))

Turen ble bestilt før vi viste at vi var gravid.

Skal og ha 2 uker i juli -skal male hus og bygge veranda, dvs de andre skal bygge veranda og male hus. Jeg skal bare sitte å se på at de andre jobber - og servere mat og drikke :-)

Var i Brasil og laget baby i mars ( HEHE ) og så var vi i Kroatia i mai med jentene mine, mamma og pappa og tantebarn. I juli skal jeg og jentene ta tog til Trondheim til mormor og morfar,så skal vi på hytta 10 mil langs kystene i Trondheim.Senere skal vi på hytta på Tynset.

I august skal kanskje jeg og sambo en tur til Danmark eller et annet sted.

Jeg vil ikke ta fly pga så mye småblødninger.........

Og jeg vil ikke dra så langt av gårde om det blir noe..........

Annonse

Vi kom nettopp hjem fra en 2 ukers ferien på Mallorca. Hadde det helt herlig. Det var meg, mannen, eldste på 9, jenta på 7 og minsten som ble 1 år der nede. Fantastisk plass for små barn. Alcudia.

Ellers blir det nok en weekend tur til en eller annen fornøyelsespark.

Vi skal ha 3 uker i California, og deretter 2 uker hos min bestemor i Nordnorge. Fikk skreket meg til 5 uker ferie (har ennå en uke til gode), de var ikke så begeistret for det på jobb nei nei, men det gir jeg blaffen i. Det skal bli så HERLIG!!! Bare 3 uker igjen... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...