Anonym bruker Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Vurderer bytte vogn fra TFK til Emmaljunga. Har dere peiling på hva disse koster ny? (kun sportsvogn,skal ikke ha bag) Har en ubrukt sportsdel som jeg vurderer å selge med resten av vogna. Vi bestilte sportsdelen fra Nederland.Vet ikke hva de koster her i Norge. Har lånt bagdelen av noen i familien med samme vogn. TFK er en fin og bra vogn,men jeg angrer på at jeg ikke valgte emmaljunga. Hvis noen er interessert så bare si fra :-)
nr3 i september Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Er det TFK twist? Tør jeg spørre hvorfor du vil bytte? Jeg har selv tenkt å kjøpe TFK fra babyjungle, men er veldig usikker. Skal da kjøpe med bag og resten av tilbehøret det er å få tak i. Hadde blitt veldig glad for å vite hvis det er noe du ikke liker =)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Jeg bestilte fra babyjungle.Veldig god service. Vel, jeg skal være ærlig jeg.. Jeg vil først si at jeg kanskje er litt pirkete.Tfk jogger twist som jeg har er en veldig god vogn på mange vis,spesielt liker jeg håndbremsen,det dreibare forhjulet og at det er romslig plass i liggedelen. Jeg drømte lenge om emmaljunga city bag da jeg var gravid,men av økonomiske grunner valgte vi å bestille på Babyjungle fordi svigersøstra mi hadde gjort det og var veldig fornøyd fordi de hadde god service og det ble billigere enn i Norge. Vi fikk dessuten låne bag delen hennes og sparte derfor mange penger. Jeg liker ikke Tfk-en så godt lengre fordi.. *den ikke er spesielt fin.. ok,den ser sporty ut,men jeg liker de søte vognene bedre.. *Det er dårlig plass til handleposer under vogna ( jeg handler ofte endel når jeg går og triller i butikkene) *Jeg vingler mye når jeg går,f.eks er det umulig å spise en is mens man triller.Man kan låse forhjulet så det bare går rett frem,men jeg synes det blir mer knørvete å trille da. *Jeg synes håndtaket er "lealaust" når jeg skal trille vogna ned trappetrinn ( f.eks på kafe og plasser med ett hakk forhøyning) Jeg har kun brukt bag delen hittil da. Svigersøsteren min bruker liggedelen nå og er veldig fornøyd med den. Hvis du vil (hvis samboern sier seg enig) Kan du sikkert få kjøpe sportsdelen og understellet av oss ( vogna er brukt i 4,5 mnd) til ca samme pris som i nederland ( hvis du trekker fra frakt og evt toll). Sportsdelen ligger enda i esken. Hvis du er en sporty person som ikke shopper så alt for mye om gangen er sikkert dette en knallbra vogn for deg .
nr3 i september Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Okei, tusen takk =) Jeg så bare litt på vognen på foreldre og barn messen og likte den spesielt godt pga den store sportsvogndelen, gutten min på 3,5 år ble prøvd i den og han hadde kjempe god plass og fotbrettet var langt nok,noe jeg savner veldig på andre vogner. Takk for tilbudet, men jeg skal bruke vognen til en liten en som blir født i september så vil ikke spare så veldig mye på å kjøpe den når jeg uansett må bestille bag og resten av utstyret jeg da vil ha =) Er i tenkeboksen =) Har allerede 4 barnevogner + 2 paraplytriller, så må nok selge noen av disse før jeg kan kjøpe en ny vogn =) Men uansett, tusen takk for svar og lykke til med bytte av vogn =)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 ok Vi bestilte regntrekk og myggnett i tillegg tror jeg. Lykke til med letingen du og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå