Gå til innhold

noen nye her, som venter vinterbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere! virker som alle kjenner hverandre så godt her:-) er det noen nye her? som venter vinterbarn? jeg har termin 12 feb. ta gjerne kontak:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske så ny! Går det som vi krysser fingrene for så vil jeg ha termin i slutten av feb. Hvis ikke det blir et vinterbarn, så får vi håpe på en vår- eller sommerbaby:-)

Skrevet

Hei!

Vet ikke hvor du bor jeg da, men hos oss fra Eikerbygdene er det i allefall plass for flere, selv om det ikke ventes sommerbarn...

Skrevet

har termin 12 februar=) er fra hønefosstraktene jeg da

Skrevet

Signerer Linka1

På treffene våre er alle velkommen uansett termin, mange har termin i Juli og da begynner det å tynnes ut litt *hihi*

Jeg har i begynnelsen av September, så om jeg kan regnes som "vinterbarn" er jeg ikke sikker på, men sånn "midt-i-mellom" barn kanskje.

Neste Eiker og omegn treff er på mandag, ta en titt her om dere vil: http://www.barnimagen.com/forum/thread/9503595

Hjertelig velkommen er dere =)

Skrevet

Det ser ut til at det blir et vinterbarn på oss:-) Hadde vært hyggelig med treff, men dagene er supertravle nå før ferien. Etter sommeren håper jeg at det har kommet noen til, etter alle som har termin i juli! Jeg blir nok en stund, med termin i slutten av feb.

Skrevet

19.februar på meg... :) Fant ut at jeg er gravid ganske nylig...

Fra Kongsberg :o)

Har ikke fortalt noe til familie og venner enda, så jeg signerer med anonym foreløpig ;o)

• 4 uker senere...
Skrevet

nesten vinterbarn. Har termin 27 novemeber:)

Skrevet

Jeg har termin rundt 10 februar. Er 30 år og nyinnflyttet til Drammen. Hadde vært hyggelig om vi kunne fått i stand et treff etter hvert : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...