baby2010? Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Mistet i dag, 8 uker på vei Tomt og leit, men får bare prøve på nytt! Rart igrunnen, en tenker at det kan skje en selv, men alikevell blir det ett sjokk når det skjer. Jeg merker at det er umulig å forstå hvordan det er å miste før en har opplevd det selv! Jeg prøvde liksom å distansere meg fra det..... ville liksom tenke at det ikke skjedde meg....men det skjedde Jeg må bare få si til dere andre som har mistet at jeg føler med dere. Synes det er dumt at en ikke får "lov" til å skrive om det. Ser det har vært masse diskusjoner om det inne på 1 trimester. Folk må jo få lov til å fortelle det de har opplevd.....de som ikke vil lese om det trenger ikke å gå inn på de innlegga som handler om SA/MA! Jeg skal nå prøve å bli gravid igjen og vil selvfølgelig håpe på det beste. At denne spiren virkelig sitter. Kommer til å være enda mer nervøs denne gangen, men skal prøve å ikke fokusere så mye på det. Lettere sagt en gjort, men oftes går det jo bra Det var godt å få luftet tankene litt! ) Og med det ønsker jeg meg selv og alle dere andre prøvere, LYKKE TIL
ticalinda Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Så leit å høre at du mistet. Godt at du holder motet oppe og er klar til å bli prøver igjen om ikke lenge. Ønsker deg masse lykke til, håper spiren sitter for deg igjen snart.
har4barn Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Så trist at du mistet. Det er fryktelig tøft - særlig de første ukene. Ofte blir det slik at det eneste man klarer å tenke på er å bli gravid igjen så fort som mulig. Men, om det er noen trøst, så blir det bedre etter hvert. Håper du ikke blir her inne så lenge. Lykke til videre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå