Gå til innhold

Nå er jeg HØYGRAVID! Hvem andre?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

høygravid og fødeklar her!! 18 dager til termin... og sååå fødeklar nå.. hehe

formen er egentlig fin, men har fått en del vann i kroppen, og kjenner meg sliten i varmen.. litt høyt blodtrykk osv også, så ejg skal visst passe litt på.. men hva skal jeg passe på, lissom?? jaja..

skulle bare ønske jeg kunne føde nå, så jeg slapp å finne meg en ny jordmor, da vi har flyttet for sommeren! *sukk*

tenke seg til at du er høygravid da, 87-jenta! det var på tide.. hehe.

altså at du faktisk rakk å bli høygravid. blir sikkert en litt annerledes fødsel denne gangen!

Annonse

Hehe ja vintersol, jeg er ganske så stolt :-D lurer på om jeg klarer å bli fødeklar også? håper på en måte det da, selv om ALT er slitsomt for tiden. Er ikke lett å gå høygravid og ha en liten baby samtidig, men skal ikke klage da for jeg har jo superpappan ;)

Jaja vi høygravide får bare kose oss med magene så lenge vi kan, vet at jeg kommer til å savne den litt etterhvert :-)

31 dager igjen til termin den 14. juli!:) Ikke lenge igjen, men begynner å bli utålmodig nå :P Så han på 3D-UL på mandag og alt føltes så utrolig mye mer virkelig da! Formen er ikke så bra da, har så utrolig vondt i høyre siden på grunn av utvidet nyrebekken .. Var på sykehuset i går natt på grunn av det og urinveisinfeksjon! Så nå går jeg på antibiotikakur :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...