Gå til innhold

Noen flere med blødninger.?

Anbefalte innlegg

Er jeg helt alene om å slite med den røde løper???

Det er såååååå kjedelig altså. Får en blødning ca. annenhver uke.På onsdag ble det full rulle på sykehuset fra legetime først......Er så lei, men det er visst hormonellt. Fra livmortappen, så heldigvis for det.

Men er lei alt av gu gu gu og grafsing der nede med leger,overleger,jordmødre bla bla bla...............

Er i kjempeform,men får meg et støkk hver gang sengen er rød eller dopapiret ikke er hvitt........

Hadde det slik med jentene også, men ikke så ille.....Kanskje det er gutten som melder sin ankomst???

Det er vel noe jeg får leve med i 4.5 mnd til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9541507-noen-flere-med-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Har ikke hatt blødninger dette svangerskapet, men blødde en del i mitt første + da jeg mistet... så sjekker dopapiert hver bidige gang lell jeg.... føler så med deg..... Synest du er utrolig rolig og takler det veldig bra ( i forhold til hvor hysterisk jeg er jaffal....både på dine og mine vegner :-)), men skjønner godt at du er lei av grafsinga da.

Håper nå likevel at blødningene vil gi seg litt så du bare kan nyyyyte svangerskapet. (Vi er jo så heldige som får oppleve dette så litt nyting må til vettu;-)))

Ha en god dag!!

Skjønner hvordan du har det. Det er ikke noe artig å engste seg hele tiden. Har slitt med det samme, blødninger fra livmortappen men kun i svært må mengder/dråper. Det kommer visst av overanstrengelser og for mye fysisk aktivitet for min del. (Enda jeg er mindre fysisk aktiv en noen gang, kun en liten gåtur hver dag.)

Fått beskjed av gynekologen om å avstå fra samleie så lenge blødningene forsetter, og kun ta det med ro. Er delvis sykemeldt pga dette, og pga generelt dårlig form. Har ikke hatt blødninger på et par uker nå ( er 18 uker nå) så håper det fortsetter sånn, ikke noe gøy å være så bekymret hele tiden!!

Tusen takk for flotte ord jenter.Bestandig godt å få noen tilbakemeldinger fra noen som har opplevd det samma. Fra og være en turbojenta med 1000 jern i ilden, er det mere sofaliv enn sitting/gåing siste mnd.

Rart og tilvenne seg situasjonen men det er bedre å ta det med ro enn å blø og bli livredd.

Får strikket litt til lille skatten da, og har laget meg en fin minnebok om svangerskapet med koselige bilder alt fra Brasilturen til mor og far, med positiv test i Brasil,forlovelsen der nede,magebilder og ul bilder...

Den er kjempekoselig å se i også for jentene min.

Jeg har funnet roen med at slik er det akkurat nå, og om 4,5 mnd er det full fart igjen......

Jeg venter jo på en stor skatt så dette er verdt det.......Det er ikke alvorlig, ikke farlig og heller ikke vedvarende........

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...