Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Heisann alle dere som prøver her inne;) Jeg begynte på p- pilla den 19. mai men så brukte jeg den bare i ca 14. dager fordi kjæresten min vil så gjerne ha barn nå, så *plopp* der forsvant brettet i søppla *hehehehe* Menneh jeg lurer litt på om hvor lang tid det kan ta før jeg kanskje er gravid? Skikkelig dumt spørsmål egentlig da, men , jeg klarte å glemme noen av disse pillene i løpet av brettet, tror det var to stykk, men nå gjør det ingenting for vi vil jo sååå gjerne ha barn=) Skal teste over helgen igjen, har tatt to Cb nå men begge var negative, men jeg er små kvalm stort sett hver dag, og det kommer plutselig og varer en stund og plutselig borte igjen? Tisser en del gjør jeg også? Men kan det være for tidlig å teste enda kanskje???? Kan man kjenne symptomene sååå tidlig og ikke få positiv test før ei god stund etterpå?? Takker for svar som kommer opp her;) Sender ut baby- støv til alle dere andre her inne, og ønsker dere masse lykke til=)
*Vi blir 5* Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 ja da kan det vel skje når som helst,kan det ikke ?? =) Klaffer nok snart da,hvis det gikk kjapt med de 2 første?At symptomene kan komme før testen slår ut positiv,det er jeg sikker på! Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå