Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har desverre fått igjen mensen 7 uker etter fødsel. Hadde bare renselse i 3 uker. Kan jeg bruke tampong allerede nå? Hvertfall for en anledning? En venninne sa at jeg sikkert kunne det, men det kan være den faller ut:) Gutten min varnesten 5 kg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg fikk mensen i dag, 8 uker etter fødselen (ammer ikke...) jeg brukte tampong, litt ubehagelig da men.... lenge siden sist liksom! hehe=) men tror ikke det skulle være noen fare for at den detter ut, kan jo ikke være såå vid? hehe... å infeksjonsfaren er vel over nå...

Skrevet

Jeg full ammer og pumper så jeg skjønner ingen ting...Har brukt bind til nå (fikk mensen på torsdag) men i dag skal vi noe spesielt så da foretrekker jeg tampong. Brukte bare bind om natten før jeg ble gravid så jeg er ikke helt fortrolig med det. Vil gjerne føle meg vel i kveld...

HI

Skrevet

off, ja skjønner det! bind er noe herk, følte mej passe idiot på sykehuset med disse store bleiene etter fødselen! hehe=) skal ut en liten tur i kveld, så jeg må bare holde ut, selv om d e ubehagelig, bind er uaktuelt! :)

Skrevet

Jeg prøvde meg på en tampong når jeg fikk mensen, 6 uker etter fødselen. Var iallefall ikke noe fare for at det hadde blitt for vidt oppi der, heller det at det føltes mye trangere.

DEt var heller ikke så behaglig å ha den der så det blei til at jeg måtte ut å kjøpe inn bind.

Så prøv om du trivs med den oppi der, ville tatt med et bind i veska for sikkerhetsskuld. Om det skulle bli ubehaglig, hos meg ble det ikke ubehaglig før etter en stund.

Skrevet

Pakker med meg et lager av begge deler og satser på at det går fint:)

Takk fo svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...