Gå til innhold

Noen som har erfaring med å få laget til nye bilnøkler når man har mistet det eneste paret?

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg har mistet min eneste bilnøkkel.

Noen som vet hvordan man går fram for å få tak i ny?

Snakket med en som mente at jeg måtte få bilen tauet inn til forhandler, for så å få kodet ny nøkkel.

Har lest et annet sted at man bare kan oppgi registreringsnummer, og få nøkkel så å si med en gang.

Noen med erfaring? Og som kanskje vet hvor mye dette koster?

På forhånd takk for svar :)

Fortsetter under...

Først og fremst,er det starts sperre?Jeg tror ikke det er det på 94 mod.Du må ta med deg vogn kortet til en Wolkswagen forhandler,der kan du få en nøkel kode(så sant bilen ikke er importert)ta så med den koden og vogn kortet til en Låssesmed,som da lagger en nøkkel til deg.Noen forhandlere tar noen hundre lapper for og gi deg koden og låsmed tar ca. 80,- for en nøkkel.Hvor i landet bor du?

Heisann,

Ta turen til en VW forhandler, er det startsperre på den må bilen inn til koding på verksted (tar 20-30 min). Viss ikke nøkkelen kan slipes, må det bestiiles en ny fra sentrallageret eller Tyskland. Kan gå opp til 1 uke viss det er Tyskland. Alt kommer ann på om det er startsperre eller ikke. Viss det ikke er kan du gå til låsesmed som hun over sier viss det er må nok dessverre forhandleren fikse det. Blir nok en 1000 lapp da. Jeg jobber med dette til daglig i Møller bransjen...

Lykke til!!

Det er visst ikke startsperre mener samboeren min her.

Skal ringe og sjekke rundt på mandag, håper inderlig ikke den må inn.

Uansett, dersom jeg kan fikse hos låsesmed blir det vanskelig å få fatt i vognkortet, det ligger jo i bilen. Eller er det vognkortets del 2 dere mener sikkert.

Takk for svar hvertfall, har vært skikkelig surt det her.

Når jeg får ny nøkkel skal jeg kopiere opp 4 ekstranøkler og plassere hos venner og familie, he he.

Annonse

Du går til forhandler og får et nøkkelemne som du tar med til en låsesmed og får slipt der etter kode... om det er startsperre så må du tilbake til bilforhandler og få kodet denne etterpå..... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...